Gå til innhold

Shortshift på E46 er lik orginalspak!? Fått feil DEL!??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i dag i meg Shortshift girspak til E46'n. Men giringen ble altså ikke noe kortere?? Poenget med å kalle det shortshift da??

Eller noen som vet om jeg gjorde noe feil? Må overføringsstanga fikkles med?

*Tok ut den gamle, om monterte den nye.. `*

Her er "shortshift'n til venstre, og orginal til Høyre."

50juvdoco1y7bdkomi5y.jpg

Ifølge bildet, skal jeg tro jeg hadde kortere giring tidligere ?? :?

Skrevet

ehm. jeg ser at shortshiften er kortere i begge ender jeg da. Så like er de ikke. Sikker på at delenumemret er rett på shortshiften? kanskje du har fått feil tenke jeg på.

Har selv vurdert shortshift, men er redd det blir litt vel kort.

Skrevet

kanskje du har fått en longshift :lol:

det er jo avstanden fra kula og ned til den ringen som avgjør lengden på giringa, lenger avstand blir kortere giring.

Skrevet

Om det er lengden fra kula og ned til stanga som er avgjørende.. Vil jo stick'en jeg fikk gjøre til lengere giring hos meg. Den er jo kortere enn den orginale....:S

What to doo???

Skrevet
Om det er lengden fra kula og ned til stanga som er avgjørende.. Vil jo stick'en jeg fikk gjøre til lengere giring hos meg. Den er jo kortere enn den orginale....:S

What to doo???

Ta den av å bytte den.. Menne du passet på å sette spaken likt som den orginale eller? at bøyen peker riktig vei. Altså fremover mener jeg å huske.

Skrevet

What to doo???

Ta den av å bytte den.. Menne du passet på å sette spaken likt som den orginale eller? at bøyen peker riktig vei. Altså fremover mener jeg å huske.

Står riktig vei ja.. Men om Scmiedmann sendte meg feil, tror jeg jeg heller kapper den og forlenger stangen under kula?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...