beianmotorsport Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=679984#679984 link til hva forrige eier har gjort med bilen. det jeg har rukket å gjort med bilen i mitt eie er: ribbet bilen helt innvedig, pga forrige eier har begynt å rive ut el nett så jeg meg nødt til å bare rive ut alt å få tak i nytt el nett.. fjernet asfalt matter i gulv og begynt å smøre tektyl i gulv. skaffet meg org. 745 turbomanifoild+turbo og wastegate. har også skaffet meg ny frontrute pga den manglet. blir oppdatert med nye bilder litt senere Denne vurderes byttet i en driftebil/banebil. Skyline/supra osv har nå skaffet komplett m-tech plastikk til den. Det den mangler for å ha alt komplett er: diff, datasprut eller org 745 hjerne eller m535i motorelnett, eksos fra downpipe og bak, m535i radiator (medfølger eventuelt en e34 m5 radiator), ellers så har jeg alt som skal til for å få den komplett. Er litt skruing igjen men har absolutt potensiale. RUSTFRITT e28 karosseri:-) send pm for utfyllende info og eventuele bud. Kan selfølgelig selges til rett pris. SMS 94194645 kan også brukes for raskere svar;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Da kan du selge mtech fronten til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 hehe. den er desverre helt ødelagt og kastet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsiPan Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Får håpe du klarer å få bilen på veien da, virket ikke som forige eier klarte å få til så mye.. Måtte du punge ut mye da? Gleder meg til å se åssen det blir, henger meg på tråden her Pøs på med bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 betalte en nissan r32 skyline for prosjektet.. er godkjent ombygd m535. med innstemlet nytt chassinr. i vognkort. bilder skal bli etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Høres gromt ut! Gleder meg til å se den nye fargen og Alpina fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 skal bli noe lingnende som dette.. så her er en liten teaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Ooowh, har sett det bildet før - strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 da er det vel tid for en liten oppdatering har fått gjort litt med bilen: fått tak i et komplett el nett til bil fra en e28 518i, og org 745 turbo motornett. org 745 turbo manifoild org 745 kkk turbo har fått lagt i el nettet og satt inn intriøret, og begynt med sammen setting av motor. bilder kommer senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 hei hei, dette er gamlebilen min:) jeg solgte den til han du kjøpte den av:) Endelig "fant" jeg den igjen.. Eneste jeg misliker sterkt er at du skal omlakkere den, det er jo tidenes peneste farge..alpina-fronter er heller ikke pen, men det får være min mening, håper du får den på veien. Bilder må til Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 skal bli noe lingnende som dette.. så her er en liten teaser Hva sideskjørt er dette? Så litt Rieger ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 noen nye bilder orginal 745turbo manifold,turbo og wastegate. 528i instrument. (fikk ikke alpina instrumentet til far min ) framskjermer og sideskjørt er ikke lakkert så de er bare hengt på. recaro el stoler som er strøkne oljetrykksmåler på plass, mangler turbotrykksmåleren. datasprutet. vurderer å selge det til fordel for ms eller autronic sm4. vet ikke enda. oz ceres 17" xyz bremser fram. motor som er halvveis ferdig. blir nytt innsug. er bare å komme med innspill og komentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 jøss, her er det framgang(host, kremt, behold fargen..host) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 får se på om jeg beholder fargen. ( en liten stund) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå