Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

invisterte for en stund siden i en 318/325i. var en 318 som det var byttet motor og understell til 325i. men desverre ikke godkjent... har nå plukket ut motoren og holder på å bygge en 2liter med turbo, siden 2,5 literen ga for mue effekt for gogkjenning. skal prøve og legge ut bilder av prosjektet etter hvært.smrha5bknigcfeqzuqes.jpg6gs1qi1f7b1yk0eezjj3.jpgy56hd4gfij5brdwyfvo6.jpgzcozkacvvzda172v7p2y.jpgrhqnen67w9j8c2zv4ofb.jpgim08n7ifnqxdjuxfob7e.jpguw7pl77nequ4y29fwyin.jpg9zgw6txffqz06kc9n9zs.jpgzhamnk93bc2c7oxydqfc.jpg00rhg8ox3t7gel5fviug.jpg

Skrevet

takker for fine komentarer :)

utsendemessig blir det vell i første omgang og reparere den stylingen som sitter på, og lakkere den i bilens farge.

holder nå på med motor romm, har i dag sandblåst ferdig og grunnet. har desverre ingen bilder av det. men det blir bilder etter hvert.

er det forresten noen som vet hva denne gråfargen heter??

Skrevet

jo ja, bli væll gretj nokk. å nor d gjelder e30 `n så blir det utsatt til jeg får jobb igjen. begyner og bli litt lite med inntekt uten arbeid...

Skrevet

er vell på tide med en liten oppdatering da.. har ikke skjedd så mye siden sist, men har nå fåt lakkert motorrommet og motor er nesten klar for innseting. har desverre ikke bilder av noe av dette, men kommer muligens i morgen :)

• 2 weeks later...
Skrevet

hvis du vil ha info osv om denne bilen så kontakt meg, er gammel biln min.

bra noen gidd og fiks den bilen, for den hva et dass da jeg kjøpt den, fikk den aldri til og gå eller noe, så solgte den vidre, veit den biln dær har hatt masse eiera.

legg deg tel på msn.

Skrevet
hvis du vil ha info osv om denne bilen så kontakt meg, er gammel biln min.

bra noen gidd og fiks den bilen, for den hva et dass da jeg kjøpt den, fikk den aldri til og gå eller noe, så solgte den vidre, veit den biln dær har hatt masse eiera.

legg deg tel på msn.

Har vel ikke vært helt problem fri den bilen om jeg kjenner Remi rett. Men det regner jeg med blir ordnings på ;)

Kolles går dt me godkjenninga da Remi, eller e dt bærre fylla om dagan?

Skrevet

bilen har ikke vært problemfri nei... :P men den største feilen lå faktisk i ledningsnettet inne i kupeen. så må jeg ha ny hjerne, men tar det som det kommer.

• 2 weeks later...
Skrevet

er faktisk litt fremgang nå, skal fremdeler PRØVE å få lagt ut noen bilder. har tat med meg bilen til vikna nå, så blir forhåpendtlig vis mere fremgang nå. bilen er nesten nedplukke igjenn og blir sandblåst til helga for håpentligvis.

• 4 weeks later...
Skrevet

må få ut noe bilder, e nysgjerrig på kordan biln ser ut nu:P og e spent på om du får den tel og funk.

ke det hva du fant ut som feila biln. for den gikk jo ikke direkte godt når jeg hadde den i et par dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...