LarsiPan Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Har en pen kjørecomputer til e34. h/dat min/dat, UHR, Memo, datum og a-temp er de funksjonene som står på den.. veit ikke om dette er noe noen vil ha, derfor orker jeg ikke bryet med å legge inn bilde før noen melder sin interesse eventuelt.
bmwm535i Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 dette er den lille kjørekomp. hvis noen skulle lure
LarsiPan Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Jepp, er vel den lille. Ingen som trenger?
LarsiPan Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Kyrksæterøra, sør-trøndelag... koster vel ikke allverden å få den sendt.. tja.. 200 kroner for kjørecomputern da? Om ingen byr mer..
melder Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 ere sånn plug and play nesten på den her eller har kjøpt ny bil å der var det en klokke bare der , kan egentli ta å sjekke med pappa sis .
Sir Hofstad Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 ere sånn plug and play nesten på den her eller har kjøpt ny bil å der var det en klokke bare der , kan egentli ta å sjekke med pappa sis . Kan spørre meg om evt hjelp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå