Rannem Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Hva har du av andre produkter som du planlegger å bruke sammen med maskinen? Planen var å kjøpe lakkrens, polish og hardvoks fra AG. Burde ha tatt en bestilling hos MEG, men får jo ikke akkurat det idag..
Ad|oS Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Clas Ohlson har Sonax pads, og de skal visst fungere helt greit med den to-hodete maskinen til BT. Har aldri prøvd dem selv, men skal visst vært helt greie. Du bruker ikke maskin til å ta av polish hvertfall. Da bruker du microfiberkluter. Det er greiest å ta av voks også med microfiber vil jeg tro Vil anbefale deg å kjøpe noe annet enn Autoglym egentlig. De er selvsagt helt kurrante, men er så mye annet som er bedre som koster omtrent det samme. Eneste jeg vil anbefale fra AG er egentlig lakkforseglingen, Extra Gloss Protection. Forresten så må du nødvendigvis ikke bestille fra nett, selv om det ofte er det billigste. De selger Meguiars i butikk også enkelte steder.
Rannem Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 Da blir det: -Sonax Pads fra Clas Ohlson. -Estra Gloss Protection fra Autoglym. Hva vill du anbefale av andre produkter som er lette å få tak i? Hvilke butikker selger MEG? Har aldri sett det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå