Ad|oS Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Bilpleie er jo gøy hehe Bare å lagre opp med alt mulig unyttige ting som du sikkert kanskje muligens kommer til å bruke en gang eller to
Rabies Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Jada, er gull å gnikke på bilen, men det var de pengene da... Nå hadde jeg egentlig tenkt til å nedprioritere m-tech for å ikke bruke så mye spenn, men det tror jeg ikke det er så mye håp for
Rabies Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Kom på en ting nå... Jeg bruker Tech wax. Har ikke carnuba, og er litt fattig for tiden, så kommer nok ikke til å kjøpe det akkurat nå heller. Men hvordan er polish-effekten av tech waxen i forhold til AG super resin polish? Vil jeg få et bedre resultat ved å bruke AG-polishen først og så tech wax?
///Mysild Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 polishen er jo poleringen! tech waxen er voksen som skal beskytte poleringen! derav navnene POLISH og WAX! btw ad|os brukte scratchX 2.0 her... den er mye grovere enn den vanlige!
Rabies Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Vet jo forskjell på voks og polish da, men det er jo polish i tech waxen da vettu lille venn
///Mysild Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 ja, jeg vet... men ikke nok hehe... men to la med tech wax bør hjelpe godt på bilen din
Rabies Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Ja, men dama har handla den 2-hodede DA-saken fra biltema til meg i dag, og jeg kjøpte noen puter fra bang og folkestad, så da blir det nok vei i vellinga Kjøper vel noe carnuba voks på neste lønning
///Mysild Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 trenger ikke den så lenge du har tech waxen med mindre du vil ha enda mer glans hehe...
///Mysild Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 da får du drite i carnubaen og tech waxen og kjøpe deg en ordentlig voks... en sånn 2000 kroner voks eller noe hehe...
Ad|oS Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 NXT voksen har faktisk en del rens i seg. Tok en liten test på en liten del av bilen min, og testet også med MG #16 voks og Victoria Concourse wax. NXT voksen fikk ikke herdetiden sin, men man så tydelig at rensen hadde hatt en del virkning. Tydelig skille som viste at NXT gav "mørkere" og klarere lakk. De to andre gav mer glans, men de har ikke noe rens i seg. NXT kan fungere fint som et "onestep produkt", men en skikkelig lakkrens i tillegg er uten tvil mye mye bedre...
Rabies Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Tror jeg hadde vært litt skeptisk til å vokse uten å lakkrense skikkelig først jeg da... Høres jo ut som en grei hurtigløsning for desom er interessert i det, men.... ..nhaai, skeptisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå