Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Heisann. Får vel slenge ut en tråd om nybila. Hadde en annen tråd om et annet 320prosjekt her inne. Den er brennt for å si det sånn. Ble oppråd med alt som måtte gjøres med bilen så den havna i folldalen for en usansynlig billig penge. "Ny" bil ble kjøpt inn, 1. Mai tassa jeg, frøkna og to kompisser over fjellet til Ålesund for å hente bimmer, hadde sikla på den på finn ca 5 sekunder før jeg bråbestemte meg for å skrote planene jeg hadde og for å dra Den så sinnsykt strøken ut og selger kunne skilte med "nyrestaurert" noe som stemmte rimelig bra (= 40 lapper senere ble den med hjem og har nå hatt den litt over en måned, er strålende fornøyd bortsett fra litt mye fuel, litt lite trøkk og ca en meters ettertenninger på det værste, ellers er det to små elektriske feil. Født 1985 og oppvokst på lillestrøm, flyttet til Ålesund i 2007 og havnet nå etter 165 000 km på Rena hos meg (= Det som ER gjort med bilen er: Sveising av rust i støtdempertårn og kanaler Stålbørstet bort all overflaterust under bilen Tectylbahandlet med 3 lag tectyl Skiftet framskjermer Vanlige slitedeler Skiftet lykter rundt om bortsett fra bak 60/40 senk (godkjent i vognkort) Det som SKAL gjøres med bilen: Moderat styling, har bestillt Mtech2 kit som er på vei, vurderer å bare bruke sideskjørt, vinge og bakfanger av det, på en måte skjøtepå orginalfangeren så jeg kan beholde chromedelen, må høre litt med lakkerer hva han får til. Vil ha det så cleant som mulig Justere motor, få ned forbruk for å kvele loffgriller`n (Har time på verksted i morgen) Har bestillt komplett turbokit fra A-dekk i dag, skal ha litt mer guffe i den, men kommer til å kjøre den på lavt trykk og med orginal innmat i motor for å bevare levetiden. Skifte understell, har 51mm fjærbein og skiver bak liggende som skal på Ønsker å få ting godkjent, så skal prøve, går det ikke, har jeg ihvertfall gjort mitt (= Baklykter, har sorte liggende, men er veldig usikker på om jeg kanskje skal beholde de orginale for å bevare den cleane looken. Lage en liten sleeper ut av det. Tenker meg å ta ut en 180-200 hester av den så er jo kult om det kommer en opp langs siden i en stock kinaplast 1,3 civiv (= Felger har jeg ikke tenkt å gjøre så mye med foreløpig digger "M-tec" felgene, hadde Borbet A liggende men solgte de, syns disse tok seg mye bedre ut på bilen. Så, noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 så pen ut den, er den ny lakkert ? Mtech II plasten må vel moddes endel for å få den til å passe på preface ? mtech felgene, er det krysseik felgene du tenker på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Den er ikke nylakkert nei (= Mtech II glassfiberen er laget til preface faktisk =D hehe, ett helvete å få tak i. Han lakkerer`n som skal ta det har GOD greie på glassfiber så han skal nok fikse det. Det er krysseikene jeg tenker på ja. Er vel lik de som sitter på E30 M3 om jeg ikke tar feil? BBS-felger. Bare med 4bolt da (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 M-techII og chrome lister er som salt i munnen min. Har ingenting med hverandre å gjøre.. Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt vil gjøre noe med en så flott original pre bil... Hvis du ville ha M-tech.. Hvorfor ikke da kjøpe en sen E30 isteden? Man kan putte på sorte lister på bilen, men da har man gjort en strategisk feil. Bilen kom jo ikke med det originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Den her så så strøken ut at det er en skam å gjøre noe som helst utseendemessig med den.. Gratulerer med en virkelig fin og clean E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Den her så så strøken ut at det er en skam å gjøre noe som helst utseendemessig med den.. x2 Gratulerer med en meget lekker prefacelift E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Takk takk (= Altså, tror dere missforstod meg, skal ikke smelle på hele fangeren, bare forlenge orginalfangeren litt ned om dere skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Den var veldig pen! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Takk (= Har vært heldig med denne tror jeg, håper jeg =p rusta tyter ikke enda så. Jekkfester er som en drøm x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Den her så så strøken ut at det er en skam å gjøre noe som helst utseendemessig med den.. x2 Gratulerer med en meget lekker prefacelift E30 x3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Ville lett lagt på et par lapper for at min skulle vært i den standen der når jeg kjøpte den. Ser ut som et bra prosjekt, kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Takk =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Denne prefacen er skikkelig pen! Gratulere med et godt og pent kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Takker =D Fornøyd med den, står på verksted akkurat nå stakkar. Justere litt, får håpe den går som den skal når den kommer ut igjen senre i dag. Vært litt daff =p Oij, ser nå at denne er feilplassert, skulle vel egentlig vært under prosjekttrådene, men samma, er jo på en måte ikke så veldig prosjekt heller så kan vel ligge her, får bare flytte den om det er feil =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 pent pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå