osjaavik Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 I dag når jeg var ute å kjørte på e18, lå i rundt 110km/t så begynte bilen å fuske veldig, den kutta helt og var helt kenguru. Hva kan dette komme av? bensinpumpe? filter? noen ideer?
osjaavik Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Tror det er en god stund siden pluggene har blitt byttet, kan dette være problemet?
steinar84 Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 sjekka ladinga? skjedde det samme med meg og is`n jeg hadde. der var dynamon defekt fikk ikke nokk spenning til tenninga, fuska på litt turtall og ved pådrag. helt til den døde helt
osjaavik Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 sjekka ladinga? skjedde det samme med meg og is`n jeg hadde. der var dynamon defekt fikk ikke nokk spenning til tenninga, fuska på litt turtall og ved pådrag. helt til den døde helt akkurat bytta regulator/ børster fordi den ikke ladet, så tviler på at dette er problemet.
osjaavik Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Noen måte å finne ut om filteret er tett? eller må jeg bare kjøpe et nytt ett og sette på det for å se hva som skjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå