Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei

jeg lurer på et par ting :)

for å vanntemp til å funke på måleren må man da bytte føleren på motor..? har hørt at det er to forskjellige merker og man må bytte føleren...? kan det stemme..? min bare hopper frem og tilbake.... :)

så lurte jeg på en ting til, om noen har en slik motor eller m50 eller noe slik i en e30..? har dere brukt radiator med vannpå fylling på radiatoren eller vanlig slik som e30 har..? :)

på for svar :)

Skrevet

Du må bruke E36 M50 radiator ellers vil du slite med kjølinga. Er jo plenty E30 S50 og M50 bare å bla litt så finner du mange;-)

Skrevet

okey... SS performance har bygget det i bilen min med vanlig e30 greier, med en SVÆÆÆÆR radiator, men det funker jo ikke, får jo ikke luftet det . . . :(

Hoem: okey, jeg skjønner, da må jeg altså få tak i en slik føler så funker det, passer den rett i der den andre føleren stod..? er det samme plugg..? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Nei, helt det samme. Bortsett fra at du slipper å lage festebraketter til ekspansjonstank i batterikassa ( noe som det er orginalt på M3).

Skrevet

okey, tanken er kjøpt ny og flyttet opp slik som på m3... takk for hjelpen, var litt confused her kan du si :)

viste ikke at det var ekspansjonstank på s50ene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...