Gå til innhold

Pokerrun i Stavanger (Stygg båtulykke)

Anbefalte innlegg

Hehe! jeg var der halvannen time og hadde verken greid å falle ut av bilen eller krasjet i noe :lol: .

Var rått å se kjøringa inne på det lille området utenfor johs lunde båt på Engøy. Virket som han hadde kontroll iallefall.

Snudde en halv meter fra meg ved en slags rundingsbøye på båtspråket.

Satt igjen med gummiresten i munnen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt noe løst om 11, men skal få sjekket dette opp. Finner det ikke på nettet :(

Fant dette i en avis, men vet ikke om dette stemmer helt:

"Racet starter i havnebassenget i Stavanger i sørlig retning under bybrua, forbi Tingholmen og ut i Høgsfjorden. Når de nærmer seg Lauvvik kan de gi gass inn Lysefjorden til Prekestolen.

Her blir det på ny samling når båtene snur før det blir en ny fartsetappe ut fjorden igjen til lunch på Lysefjordsenteret. Deretter går båtene samlet ut i Høgsfjorden og det er når de kommer ut i Høgsfjorden igjen hestekreftene virkelig blir sluppet fri"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite info på nett gitt, men fant ut av det via et lydklipp hos Radio1..

Starter 11 fra Vågen, og deretter inn til Prekestolen. Pause fra 1-3 på Oanes, og deretter fartsetappe ut Høgsfjorden og tebake til Buøy..

Kan bli gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å kikket på løpet, og Solberg og en annen hadde en sinnsyk fart!

Desverre så traff den andre båten en stor bølge, og gjekk rundt, rett ved enden av fartsetappen.

Kystvakten holdt på med gjenoppliving på den ene personen når vi kom bort 10 min etter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå like bak meg du da Tomas inne ved lysefjorden. Filmen din er tatt samme tid som jeg tok bildet.

Ja håper virkelig at det går bra med med alle. Svigers snakket med eier av båten for to dager siden, og båten var flunk ny.

Den kan alltid erstattes, liv kan ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...