-AmunD- Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Var i går og handla meg ny bil, 316i 98 mod, kjørte rundt i 2 timer uten problemer, stoppet så for å handle litt da jeg kom ut til bilen igjen var det vann under bilen. Åpnet panseret og så det lakk fra oppe ved lufteskruen, kjente også på slangen inn til radiatoren , den var steinhard. Venta ei stund før jeg kjørte videre og kom ett par km før varmen gikk opp ganske fort, svingte av veien og "poff" , slangen inn på radiatoren spratt av, sprakk av hele koblinga slangen er kobla på også. Fikk vei hjelp, festa på slangen, lufta skikkelig og kjørte videre, kjørte i godt over 1 time før jeg tok ei pisse pause, da lakk det også vann fra bilen, venta litt og kjørte videre, kom ett par km før varmen steg igjen, "poff" engang til. Da spratt en frostplugg av , fikk trafikkhjelp og fikk kjørt bilen til en annen plass. Det er ikke synlig vann på peilepinnen, ikke sett under olje påfyllingslokket. Håper noen kanskje har vært borti liggnede tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Tyder jo på at noe er galt, overslag i toppakning - eller sprekt topp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Er nok noe galt ja Kan det skyldes dårlig vannpumpe? Tette vann kanaler ? Stygt redd det er topppakning - topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 dette skjedde også på min i går.. hele den greia på ekspansjonstanken revna av med koblinga, emn jeg fikk beskjed om at dette var en vanlig feil, men det var det altså ikke.. faen as... jaja da blir kanskje 323 byttet mitt gjort fortere da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Vel, på min 325 så sprak ekspansajonstanker der plastikk møter radiator liksom. Dette er en vanlig feil. Men dette var snakk om E36. Vet ikke hvordan dette er med e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå