Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den første var godt overprisa for å være en 96 model med så høy km stand.

Har ikke mye å si det med KM stand, spørs jo hvordan den ble kjørt, en NAF test hjelper deg mye , kompresjon og lekasje test kan vise deg mye på motorens tilstand.

Skrevet

Var en stiv pris på den øverste ja..

Km har nok ikke så mye å si så lenge den er bra behandlet... Den siste 520 jeg hadde var gått nesten 400k, og var ikke en eneste ulyd i den :)

Skrevet

Viktig å se etter rust i dører, bagasjelokk, rundt bensinpåfylling, generel lakkrust, når du ser på E39'er

230k km er ikke nødvendigvis langt når den er godt holdt.

Skrevet

frister ikke og kjøpe en orgial gubbe bil med balong dekk =) blir fort dyrt og friske opp en orginal bmw . M fanger me lakk 7000 kr ? felger 12000 kr skinnseter 10000 kr mm . jeg satser på den blå bmw , den har gått langt men jeg skal prøve den i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...