matsby Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 heisan problemet er at instrument lysene ikke lyser, altså eg ser ikke hvor fort eg kjører når det er mørkt ute og det er ikke lys i dashbordet. men lysene til fks blinklys, langlys, handbremse osv lyser i instrumentet har sjekket alle sikringene og alle er inntakte. noen som har samme problemet? og hva va som er feil eller hva som må gjørest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Sjekket pærene da? Må opp med instrumentet. Husker jeg byttet omtrent alt i min gamle is. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 glemte og nevne det men dette gjelde ein bmw e34 530. rart at alle pærene skal ha gått da :S for lyset i sigarett tenneren og lyset til varmen osv lyser ikke. bare lampen i takket og blinklys,langlys osv i instrumentet untatt det så er det rimelig svart overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Bytt hovedbryteren. En kamerat av meg hadde samme problemet og det var tydligvis her det lå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 hmm.. men siden eg har kjørelys skal det ikke komme automatisk på uansett hvilket hakk bryteren står på? eller tar eg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå