rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Turbo intercooler og megasquirt datasprut med komplett kabelmatte byttes mot kant\rå felger. brock, keskin +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen e30 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 bømpåssen felger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 åssen felger hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 brock b1? eg har 4 17" med 2 gode og 2 dårlege dekk... er en liten skade på eine felgen, ellers ganske så strøkne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 megasquirt datasprut med komplett kabelmatte ka skal du ha for det ? og kass turbo har du ? litt mer info takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas83 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 ms sprut sensorer osv hva har den vært koblet opp mot 5 syl eller 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 brock b1? eg har 4 17" med 2 gode og 2 dårlege dekk...er en liten skade på eine felgen, ellers ganske så strøkne... hva bredde? må minumumm ha 10* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 megasquirt datasprut med komplett kabelmatte ka skal du ha for det ? og kass turbo har du ? litt mer info takk kun byttes, hva turbo vet jeg ikke nå, men kan kanskje sjekke, liten turbo værtfall;) grom til 300+ montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 ms sprut sensorer osv hva har den vært koblet opp mot 5 syl eller 4 aldri blitt koblet mot noe som helst, helt ny, men du kan vel koble den mot 4 og 6 syl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 kan også ta senkesett\mellomlegg mot dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 senkesett til ka bil og ka senk tenker du du på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 megasquirt datasprut med komplett kabelmatte ka skal du ha for det ? og kass turbo har du ? litt mer info takk hva mer info vill du ha? er vanlig MS med kabel matte, og liten turbo, kan kanskje sjekke nr på turbo da. vistt det er ønskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 brock b1? eg har 4 17" med 2 gode og 2 dårlege dekk...er en liten skade på eine felgen, ellers ganske så strøkne... hva bredde? må minumumm ha 10* sorry, eg har berre 8.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 senkesett til ka bil og ka senk tenker du du på ? e30 320\325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå