zxr750r Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 fet bil har en 540 it 95 selv orginal med 6 trinns grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 sinnsykt pen bil Kan jeg spørre hva du ga for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Pent! Godkjent ombygd eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Fort og gale: I mine øyne blir det litt for mange farger(nyanser) med de gule lysene. Ja ser man det! Takk for den moden der du, ser ut som den kler mørke lykter mer ja Hva jeg betalte for den er no så som så, akuratt passe egentlig. Men kan få mer for den etter jeg har fikset litt overflate rust. Den er ikke godkjent ombygd til 540 nei, og ser ikke heller på det som noe nødvendighet da motoren ser dønn lik ut som 530 motoren. Kun montering av ventilerte bremser bak som gjenstår. Selv om denne vogna er 1720kg så bremser det noe så hinnsides, stopper omtrent like bra som M3en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Goe bil dette Mr,Larsen:) Når til kommer ESS kittet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Goe bil dette Mr,Larsen:)Når til kommer ESS kittet??? Hehe! Ka tid kommer det tråd om din bil på Bimmers?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Jasså ja, så du endte opp med denne ja Så på den en stund jeg og, helt til det dukket opp en original 540iT manuell. Da hogg jeg til! Er et herlig og deilig skyv i M60B40, og med manuell så er det bare herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 fet bil har en 540 it 95 selv orginal med 6 trinns grønn Da har vi veldig like biler Min er så original som den kan få blitt egentlig. Skal se om ikke det kommer en tråd om den etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Goe bil dette Mr,Larsen:)Når til kommer ESS kittet??? Hehe! Ka tid kommer det tråd om din bil på Bimmers?? La han ut igår:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Et par filmsnutter her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 fine maskiner! hvordan ble bilen å kjøre med 3,91 diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Har ikke kjørt noe annen E34 en min Men du ser jo, jeg må i 3. gir for å nå 100km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 kor havna volvoen då? hadde jo kjøper til deg på den, men den gongen ville du kje slege Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Snop! så denne sjøl på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Volvoen havnet på Sotra og lever den beste velstand! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå