thoslags Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Har ein Bmw e32 730i 1991 som eg kjøpte i fjor i januar.. No har eg bestemt meg for å selge.. Bilen er i god teknisk stand borsett frå: *lyset i speedometeret har forsvunnet * Sentrallåsen fungerer, men når man har låst bilen må man låse opp igjen frå passasjer siden * Trur ei foring i mellomaksling er begynt å bli slitt Automatkassa er god og girer veldig fint, slurer ikkje.. Kan gire litt hardt med en gang du begynner å køyre viss bilen er veldig kald og har stått i ro opptil fleire dagar.. Sport,eco, og manuell stillene fungerer utmerket! Bilen ser veldig bra ut innvendig. Litt slitt førarsete. Bilen har i mitt eige gått frå 295000km til 304000km.. So den har gått langt. Syns ikkje bilen bærer preg av det. Motoren bruker ikkje olje i det heile. Har skifta motor olje to ganger i mitt eige..Brukar heller ikkje kjølevæske.. Men bensin derimot bruker no den som ein 3 liter 12ventilert motor skal.. Bilen tikker litt, men har ikkje blitt meir tikking den tida eg har eig den. Dissa bilane skal tikke litt..Har tatt ein innvendig motorvask med ein type olje frå norsk industriolje.. Gikk litt reinere og finare etter det.. Nesten noke man burde gjere ofte.. Har og hatt dyserens på den fleire gangar.. Eg har og chippa bilen med chip frå trimchip.com.. Den går godt for å vere so stor,den er turtalsvillig og går etter chippinga betre på høge turtall og bruker en smule mindre bensin.. Original chip følger med.. Frontruta var ny rett før eg kjøpte den..Biltreff i førde har skifta 2 foringer i bakakslingen for ca.eit halvt år sidan, som kosta endel å skifte.Bilen er senka og godkjent i vognkort, er ikkje so mykje senka,akkurat passe.. Eg har kjøpt nye støtdemperlager framme og bak. Men kun framme er montert.. Bak følger med.. Tenkte at eg kunne bestille bak og når eg skulle skifte framme.. Nye bremseklosser følger med sjølv om dei ikkje er ferdig slitte, gode bremser lenge enda.. Originale baklykter følger med. Det følger med ein mp3 cd spelar viss ein vil ha den med.. Godt DLS fronsett i bilen.. Bilen er rustfri under, og eksosen skulle visst vere nesten nytt i følge forrige eigar.. Bilen er ikkje flott kosmetisk sett utvendig, den har fleire små parkerings bulker, og en større oppe på høgre fram dør.. So prøvde eg å få tatt bilde av den overflaterusten som er komt, men kom ikkje so godt fram på bilde.. Det er noken plassa som det er komt overflate rust.. Men ikkje noke alvorleg viss ein pussa det ned.. Det er ein godbil og køyre, kjennes ganske luksus ut rett og slett.. Den vibrerer aldri, uansett fart og heller ikkje når man bremser.. Stabil og god.. Prøvd endel biler, men dei kan ikkje måle seg på comfor..Den henger godt på veien med tanke på størrelse og comforen man har i den.. Den har forresten fullt fungerende parkeringssensorer framme og bak som er ganske artig! AC som fungerer flott på ein varm sommarsdag. Følger med greenkit luftfilter som ikkje er montert. Følger med 8 gode dekk. Vinterhjula er piggfrie på borbet 15" felg.. Sommarhjula på 18" Felger Setter minste pris på 30000kr.. Kontakt meg på tlf om du vil: 93023750 [img]http://images.bimmers.no/files/8gs7oy1ze1nguqo7h7qi.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 LEKKER BIL! Du er ikke interessert i å selge treinteriøret som du har i bilen din da? Eller felgene? Hvilke størrelse er det på desse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Takk..Ja bilen er grei den.. Vanvittig god å køyre og går godt!Nei må nesten ha trelistene inntakt no når eg skal selge bilen.. Vil helst ikkje selge den i deler.. Felgane passar bilen utmerket og vil nok selge den med dei felgane. 18" forresten. Takk for at du viser interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Så veldig bra ut den! Hvor kjøpte du shadowline listene? Den går godt til og være så stor bil ja! Går faktisk like bra som en manuell e36 320! Lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Jo takk Hmmm eg har ikkje montert shadowline lister.. Køyrer no ifrå en 318is viss eg kliner til, so skal ikkje sjå vekk frå at den går ørlite betre enn 320.. Kjem jo selfølgelig an på sjåfør og bil, men etter chip trimminga sparker den betre ifrå. Reagerer fortere på pedalen liksom.. Takker .. får håpe noken kjøper snart.. Skal kjøpe meg ein 320d e46.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 bump ny pris=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 bump ny pris=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg