Rogern Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Om Bilen: En 88 modell E30 320i Facelift. Har gått 260.000km Har ekstrautstyr som: -Cruisekontroll -El. speil og vinduer -Takluke -Org diff brems Planer er: -m20b25 fra e34 -60/40 FK hitech fjærer og apex sport dempere. (Skal skrives inn i vognkort) -M-tech 2 interiør -16" tsw med 205-45 vredestein sporttrac -Tror også jeg skal komplettere den til shadowline, da jeg har ett sett liggende. Har litt lyst til å bygge en alpina replica av denne, men spørs om jeg kommer over alpina felger. skrik ut hvis du har Bilen har litt rust i baggasjerom, innerskjermer og kanaler som skal taes. Bilder fra selger Nortun her på forumet. Det fæle interiøret skal altså byttes i ett grå/blått m-tech 2 interiør. Hvis jeg får Senkesettet idag kommer bilder med felger og senk.
winchester Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Ser bra ut dette, gleder meg til å se fremgangen!
Rogern Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Ser bra ut dette, gleder meg til å se fremgangen! Litt fremgang er det. Fikk ikke senkesettet idag så har skiftet ut litt på interiøret. Gulvmatten skulle også vært byttet men må få den ut av en bil først. Fremgangen. Dette interiøret skulle inn i min andre e30, men har kjøpt grått interiør til den. Ellers har jeg trekkt opp hatthyllen og montert gardin. Haugen med jukky interiør
|Ole| Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 M-tech 2 stoler. M-tech 2 stolene er sinnsjukt gode å kjøre langt i...Blir aldri sliten i ryggen av dei Kjørte 9 timer i strekk i dei og ryggen har aldri vert bedre
winchester Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Ser bra ut dette, hvor mange lapper måtte du betale for interiøret?
Rogern Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Ser bra ut dette, hvor mange lapper måtte du betale for interiøret? Kjøpte en original 320i m-tech 2 fra sverige for 15.000,- Kjøpte 2 gråe m-tech stoler for 1500,- som skal i turbo-prosjektet. (har baksete) M-tech stolene er veldig gode å sitte i ja, tøystolene er bedre enn skinnstolene synes jeg. Skinnstolene ser bedre ut da.. Har montert grøftlys og stereo idag, bilder kommer senere.
sladjan Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Flott prosjekt, Ble en stor forandring med ny interiør. Skal du ha grått på gulvet også eller?
Rogern Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Flott prosjekt, Ble en stor forandring med ny interiør. Skal du ha grått på gulvet også eller? Ble en helt annen bil å sette seg inn i ja, men gulvteppe ser man jo fortsatt... Har ett blått ett i en delebil, men har lyst til å se om jeg finner ett grått ett. Grøftlys har kommet på Nye enderør Bonus Nå er det senk som mangler. Edit: 2,5 motorn jeg hadde på handen får man ikke luftet, kommer luft hele tiden og mistenker den har vært varmkjørt flere ganger. Sikkert sprukken topp eller noe. Så nå får jeg bare bytte innsugspakninger på b20'en som står i å holde ut med den litt lenger til en annen motor dukker opp.
Litjhaug Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 ser bra ut ja Roger... blir sikkert E30 på meg å nå. da må jeg vel stikke innom får å se om du har noen fine deler jeg har lyst på...
Rogern Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 ser bra ut ja Roger... blir sikkert E30 på meg å nå.da må jeg vel stikke innom får å se om du har noen fine deler jeg har lyst på... [/quote Hehe ja her nede ved elven er det nok av e30 deler Blir morro å se din e30 hvis det blir handel. Var litt smålei skruing nå, men med "ny" e30 er den nå på topp igjen
Litjhaug Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Regna med det ja... hehe... Skal kanskje til bergen til helga... Men må se om Marvin har tid til å være med...
Rogern Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Da kom endelig senkefjærene, har kun fått senket bak idag da jeg har montert ett dusjkabinett+ hatt barn idag... Alltid like gøy med noe nytt Trommeldommel Et lite prøveprosjekt. Originaldemper til høyre og e36 318is demper til venstre. Den er lengre og veldig mye stivere. Spørs om bilen ikke senker nok med disse. Bilen har 13cm fra kanten på felgen til hjulbue. Montert Fortsatt noe luft i hjulbuen, men nå måler jeg 9,3 så 37mm får holde. Bilen ble skikkelig stiv bak med is-demperne så tror den blir gøy å kjøre når jeg får montert fjærene fram også. Der blir det apex sport dempere.
Rogern Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Da er bilen ferdig senket 51mm fjærbein med røde apex sport dempere jeg hadde liggende Begge de originale demperne var ødelagt Ta-da 51mm fjærbein å nye fjører Skal justere ventiler idag og kansje starte litt på polering og flekking. Steinbrettet foran må taes av for å sandblåses for rust ser det ut som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå