Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel dra fram denne tråden igjen.

Etter er hard vinter med alla fire hjørner i kontakt med ett eller annet er det på tide å få den til å se brukbar ut igjen.

Driver nå å lakkerer fanger foran og bak og nytt steinbrett.

"nytt" grøftlys på førersiden monteres også da det er knust. Har også byttet til originale lykter bak da den ene ble knust. Har også tatt litt rust på en hjulbue, dør og kanal.

Sliten front.

qqrp4qo5llqtladdy2t3.jpg

t2j6ji2zzg3bb9lnwwt5.jpg

"nye" fronten med 2 sammensveisa steinbrett :wink:

ykehxz6ds4fsizgbxw85.jpg

15" mim foreløpig. Tror faktisk det blir 15" på meg i år da jeg skal pusse opp noen skrudde compomotive felger.(8x15)

k7sarkg01iy7neg8rglz.jpg

Nylakkert bakfanger.

0atzw8expr2cpyr7jtnw.jpg

Fronten skal monteres imorgen. Skal på eu nå straks, så senkingen kommer ikke på før da.

m20b25 blir montert neste helg. ( hvis alt går som det skal)

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde 60-40 i fjord sommer, men har nesten lyst til å montere 40-40 nå da den blir mere kjørbar, men redd den blir for høy med det.

Skal ta noen bilder når jeg har fått på fronten.

• 1 month later...
Skrevet

Da har jeg vært på frøya på bmwccn-treff igjen. m20b25 ble montert noen dager før og bilen funker bra igjen.

Var skikkelig grisevær der ute, men hadde det veldig morsomt. Brukte en hel tank så det ble mye kjøring. Jeg tok ingen bilder, men fant 2 på forumet av bilen.

fvfkmq9o3na5c4ibq0n4.jpg

nsthld3pf06kc0gsurhn.jpg

Det ble filmet med mobilkamera inne i bilen så skal prøve å legge de ut senere.

• 8 months later...
Skrevet

Lenge siden noe har skjedd her, da bilen brukes som pendlerbil.

Justerte ventilene nå og gikk fra 0.98 til 0.84L/mil. Den går også helt rent på tomgang etter justeringen. Klaringen var alt for trang, så den tikker mere nå, men går mye "lettere"

Ting jeg har byttet i vinter er:

Bærebro foran venstre side

Girkasse

Clutsj slavesylinder

Vannpumpe

Termostat

Dette begynner å bli en skikkelig sliten e30 nå, så tror dette blir siste sommeren på veien...

Skrevet
Siste sommeren på veien før hva? :o

Det gjenstår og se, har allerede en e30 det bygges på og er ikke sikker på om jeg redder denne da den har nok rust. Rusten ligger hovedsakelig på inner/ytterskjermer og bagasjerom. Gulv ser bra ut under, foran var det rust under sikringsboks ellers virker den grei, men erfaringen sier det blir nok å henge fingrene i.

Hadde kansje vært et greit m3-prosjekt da man må bytte det meste i baken uansett.

Vi får se etter sommeren :wink:

• 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...