Nortun Skrevet Juli 25, 2009 Skrevet Juli 25, 2009 Hørtes kjempegøy ut ! Endelig et bilde av bilen som den er nå. Vanvittig lite du har gjort, men alikevel hjelpe så mye =) Stå På!
Rogern Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 Her er noen bilder armanic tok på treffet. Takker så mye for dem Da det ble alternativt sporvalg var det på med de gode gamle røde Schmidt modern line felgene Ikke pent men gjorde nytten. Neste som står for tur er å montere 325 eksos da jeg fortsatt har 320 eksos med ett rør fra midtpotten Har ett 325i anlegg liggende, men det skal pusses opp litt før det monteres. Første svingen var bare helt konge! Bare å kaste ut rompa i begynnelsen av svingen og ligge å justere med gassen rundt hele svingen. Gleder meg til neste treff Denne bilen skal brukes(ikke misforstå, den skal vedlikeholdes også)
Rogern Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 Da har bilen fått prøvd seg på lånke, har dessverre fått en liten lyd og på lånke mente de det var rådebank... Har hørt det en liten stund, men var ikke sikker på om det var ventiltikk eller rådebank da det ikke er rare lyden. Så nå trenger jeg en m20b25 kat blokk jeg kan overhale før jeg tar ut motorn. Takker jon///M for bilde Så da var det slutt på banekjøringen for denne sesongen og bilen skal brukes til det den egentlig var kjøpt til (studentbil)
Rogern Skrevet August 18, 2009 Forfatter Skrevet August 18, 2009 Fete bilder! Tusen takk \:D/ Har nå begynnt på 2-årig skole i Trondheim og bilen har fått originalleppe montert og originale dempere og fjærer skal på fant jeg ut idag. Fy så brutal veien i byen er med bilen... Tenkte å få med meg noen bimmers treff i byen nå, men har ikke mye å vise fram Ang rådebanken så hører du den ikke når bilen er kald. Når den er varm hører du den når du holder halv gass, ved pådrag og uten gass høres den ikke. Så kommer nok til å kjøre slik en stund til jeg får overhalt en 2.5 blokk for så å sette over alt på den å bromme blokka jeg har nå. Blir billigere det enn å slipe veiva. Neste sommer bør "tyskstukprosjektet" være ferdig for jeg er klar for litt turbohester Edit: ccn-treffene begynner nå å bli veldig bra! Syntes det var litt for strengt tidligere, men nå dropper jeg gatebil med alle fjortissene
Akmadden Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Må si ifra vis du skal selge da Roger! Fikk helt dilla etter at jeg kjørte den på lørdagen selv om det var kunne 2.0 liter . Elsker bare lyden av gamle bmw'er! Ps: fikk kjeft av bestemor når jeg parkerte i gården, ''du som bråke så gæli nedpå øra her?''
Rogern Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Hehe skal nok ikke selge. Ble litt småfull på lørdagen jeg.. Bilen går nå med 2 liter igjen da 2,5'en ble litt sliten. Skal overhale den nå i vinter så den blir klar til våren igjen.
Rogern Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 Selge is-leppa da? Nei, bilen skal senkes å fetes til våren igjen
helland Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 her skulle du hatt en update ! Men er vel ikke sikkert det har skjedd så mye ?
Rogern Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 Ikke mye som har skjedd her nei fram til nå... Lånte bort bilen noen dager i jula og det endte med: knust baklykt, knust bakfanger, knust frontfanger og herpa steinbrett. Var ganske heldig mener jeg da han møtte autovern med både front og hekk. Pass.skjermen er litt bøyd nede ved steinbrettet så håper jeg kan bøye den tilbake og bare bytte steinbrettet. Har montert originale baklys og 2 nye fangere (gråe) som jeg hadde liggende. Tror jeg kommer til å kjøre slik til snøen er borte.
Morstan Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 Det er kjedelig da:( Men bilen din kom seg fælt på slutten her syns jeg:D den er tøff:) lykke til videre da, og skjønner du vil ha den sånn resten av vinteren da=) men til våren igjen så må vi håpe det blir en grom skyss igjen:D
helland Skrevet Januar 5, 2010 Skrevet Januar 5, 2010 det var vel hell i uhell alikevel ? så ikke så ille ut da jeg var innom iallefall
Rogern Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 Nei det var ikke så ille. Blir pen til våren håper jeg Har skrudd b25'en i småbiter nå for å sjekke hvor mye skade rådebanken har gjort. Rådelageret på sylinder 3 så ikke helt bra ut Resten av rådelagrene begynte også å få litt av kobberfargen. Veiva ser faktisk helt fin ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå