ErikS Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Imponerende kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Knalltøfft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 får mer og mer lyst til å kjøpe meg drifte bil om dagen bra kjøring var det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30m3 Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Rett og slett konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 kanskje vi får lage en video av litt sladding sammen på rudskogen kingB ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 kanskje vi får lage en video av litt sladding sammen på rudskogen kingB ? Gjerne det Skremme japsegutta litt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 er med jeg også, skal bare ta karosseri bytte på 320 turbo'n først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 kanskje vi får lage en video av litt sladding sammen på rudskogen kingB ? Gjerne det Skremme japsegutta litt hehe hehe ja. få de til å skjønne att ordentlig bil kan sladde like godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 er med jeg også, skal bare ta karosseri bytte på 320 turbo'n først Ser deg i 2015 da eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Bra kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 vi får samle en bmw gjeng på våler som tørr og satse litt da så kjører vi ilag på banen, DA kan vi skremme vekk litt japsegutter med turbo ;P ikke alle som trenger turbon for og legge den ut vettu ;P nothing beats the power of the ///M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 vist noen har krok, så henger jeg på med rattkjelke med et STORT "bmw" klistermerke på og sladder for fullt! (= NO DOUBT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 jeg har krok hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wodla Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Heftig film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 vi får samle en bmw gjeng på våler som tørr og satse litt da så kjører vi ilag på banen, DA kan vi skremme vekk litt japsegutter med turbo ;P ikke alle som trenger turbon for og legge den ut vettu ;P nothing beats the power of the ///M Ehh,jo...///M power og turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå