SSM Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Dette var rått! Er slik jeg får til med 540en på vått føre Har ikke fått testa den så mye, men touringen flyter bra! Ser frem til å se på denne til Våler i Juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Steike for en tilbakemelding da!! Nå kommer jeg til å få prestasjonsangst og kjøre rett i grøfta og dø i første sving på Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Heftige greier, helt rått å gjøre noe sånt med stasjonvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Steike for en tilbakemelding da!!Nå kommer jeg til å få prestasjonsangst og kjøre rett i grøfta i første sving på Våler HEHE, da skal jeg se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Tøft å se på! Dere får lage i stand en grom film med masse M biler:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Takk for sist og godt lekt. Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Konge bra kjøring Skulle hatt meg en tur eller 2 med deg å fått noen tips på "drifting" Hvilken fart/gir bruker du rundt breisladdsvingen på Rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 BMWPower, det er vel ikke akkurat noe fasit svar på det.. Din bil og hans trenger ikke å oppføre seg likt.. Du kan klare breisladd svingen kontorllert i 80 han i 60, det handler vel bare om å føle seg frem og finne ut hva du selv liker, av fart gir og hvor bredt du tør å legge deg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå