noobonbmw Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 eller mål på terminal 87 på fuelpumpe releet. mål gjennomgangen mellom den terminalen og ledningen ved pumpa hvilket releet er det da? har ikke en "tegning" eller en beskrivelse, holdt på å funderte hvike av de som var fuelpumpe releet i sikringsboksen skjønner du! vi prøvde forrøvrig og jorde bare den ene strømkabelen også
jensemann23 Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 mener det skal stå 87 under releet. Stikk deg inn på den ledningen og mål der og i jord når du kjører på starteren.
Hauso Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 har du e36? i såfall har jeg en bensinpumpe du kan få billig:)
Sir Hofstad Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Ser ut som jeg må utover å kikke litt, men som jeg sa på tlf rekker jeg ikke før tidligst Torsdag... Holder på med flere prosjekter for folk så er rimelig travle uker
noobonbmw Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Da er bilen fikset:D Tusen takk til alle som hjalp med, spesielt takk til jensemann23, Olelink, Azeton, og ikke minst J.Hofstad som tilbudt seg om å komme å hjelpe meg!
Sir Hofstad Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Hjelper ikke om du ikke forteller hva problemet var...
noobonbmw Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Tok ut bensinpumpa, ga den en liten kakk med et skrujern samtidig som jeg kjørte 12 volt på den å da startet den:D, å da kom det plutselig strøm på sikring og relee å alt som var gæli:)
noobonbmw Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 ser ut som bensinpumpa må byttes da den ikke starter i dag igjen....
Olelink Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 ser ut som bensinpumpa må byttes da den ikke starter i dag igjen.... Koed.no har brukt pumpe til deg til en grei pris (700-800 pluss frakt) Kjøpte selv brukt pumpe fra koed i vinter til 5-ern min og den går like godt fortsatt
noobonbmw Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 var å fikk i på biltema faktisk:O 300kr, er bare midlertidig til jeg får i en fra en bmw, men det lokale høggeriet hadde ingen e36'er på "lager", må byttes ut senere uansett sikkert så, i og med at bensinmåleren ikke viser rett, og kan være 10L på tanken så viser nåla 30, ganske kjipt når den viser sånn:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå