MGR Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 sku gjerne hatt tak i han. overførte 1000kr til han, han skulle sende en lmm til meg. han sa han sendte den, jeg lurte på hvor det vart av den etter ca ei uke. da sa han at han hadde sendt den feil, og at personen som hadde fått den hadde sendt den tilbake. så han skulle sende den når han fikk den. det er 9 dager siden, og han svarer ikke på pm eller mail.. noen som kan hjelpe meg med å få tak i han? med telefon nr elns? mvh: Morten R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Jeg vet hvem det er ! Kan stole på han ! Hjulpet meg flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 da er det jaggu rart han ikke svarer, og jeg ikke har fått lmm'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 jeg har også et lignende problem... han har visst send dørtrekket mitt feil, så han venter på svar fra han andre... men regner vel med det ordner seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Hvordan kan en person sende feil 2 ganger? Hvis det er samme person det er snakk om da.. Litt merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 En til: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=118800 Begynner å lukte av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.528IA.2000 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Men da kan vel E30Frelst hjelpe dere da. Han vet jo hvem det er...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 faen altså.. noen som veit hva han egentlig heter? skal ringe banken i mårra og høre etter navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Sender feil 2 ganger pluss en annen som ikke har fått varene sine? hmm! Lei idioter som kødder til salgsdelen her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW327 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 hiv ham ut av bimmers!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 hiv ham ut av bimmers!!!!!! hvordan skal vi da få tak i han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ett lite søk på Google, så fant jeg han her: http://www.biip.no/andybooy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Bor i trondheim og sjer æ.E så kjipt att folk ska drive og bøffe folk her inne,.Har blitt det sjøl og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 fikk denne av han i går kveld: heisann. fikk sporingsnummer av han nå. sendte idag. så jeg videresender den videre til deg straks jeg mottar:) da har du den vel før helgen satser vi på beklager ulempene dette medførte. etterpå lurte jeg på sporings nr og navn og adresse til personen som hadde fått det og sku sende det tilbake, for å bekrefte. da fikk jeg dette tilbake: ja såklart! sender deg all informasjonen etterpå når jeg kommer hjem:) sitter ikke på min PC forstår du. jeg har også sendt han link til denne tråden, har akkurat sendt han en melding til og lurt på hvor det blir av infoen. så svarer han ikke i dag så er det rett i banken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 han har bare lest min pm, og ikke svart... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå