Reodor Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Har to sett nøkler til min e39 1997 Problemet er at det ene setet fungerer ikke i tenninga kun dører,(pga nytt batt) må jeg til forhandler og få de programert på ny eller kan man gjøre det selv???
Erik S. Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 1:Nøkkel i tenning, vri til postisjon II og ta ut igjen. 2:Hold på "lås opp" knappen, mens en trykker 3 ganger på "LÅS" knappen. 3: Bilen kvitterer med å låse og låse opp igjen!
hillmar Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Og, ifølge det jeg har hørt, må det gjøres med alle nøklene dine innen 30sek.
Reodor Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Gikk ikke å ta ut nøkkel når du vrir til to.... Startet bila tokk ut nøkkelen holdt inn lock trykk tre gang på åpne... så whola....
Reodor Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Funker bare rett etter start ikke andre gang jeg skal starte.... Haster
tomerikk Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Forstår jeg deg rett kan du låse opp dørene med fjernkontrollen men ikke starte motoren med en av nøklene? om det er riktig hjelper det ikke å programere på denne måten da det kun er til sentral låsen. Ditt problem er chipen til startsperre. Det kan være flere grunner til at den ikke virker. Det første du bør sjekke er om den er i nøkkelen, det er en liten chip uten pinner på som ligger under printplata med bateriet på mot nøkkelbladet. er den der er det mulig det er en ny nøkkel som ikke er programert av BMW. Det kan og hende den er sperret eller kommer fra en annen bil. BMW kan ikke omprogramere en brukt chip. Edit: når du starter bilen med nøkkel med gyldig chip kan du stoppe motor og starte med en nøkkel uten eller med feil chip innen ti sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå