Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt m3 snart 2 år, har fortsatt lappen. har mistet lappen 2 ganger tidligere, med biler som har mye svakere motor, da var yngre og tenker ikke akkurat som jeg gjøre nå når jeg kjører... å grise kjøre er frekk og ikke ta hensyn til andre er min motto nå.

alle biler faller i pris, om det er m3 eller vanlig e46, så lenge det ikke er velholdt veteran som går opp i pris. går m3 10% ned, så går ihvertfall en vanlig e46 mer ned i pris. tap på bil i prosentvis er nesten det samme uansett bil vil jeg tro, bare at i beløp så det mer tap fra en m3.

jeg bruker m3 til og fra jobb, og begynner å bli lei av det, for når oljen begynner å bli varm, har jeg alleredet kommet til jobben. men på veien hjem, når det er sent og mørkt, er det mye glede med m3, noe som frisker opp en sliten kropp som har hatt en sliten dag på jobb.

med m3 betaler jeg 7tusen noe i forsikring, 1500kr bensin i uka, orginal deler har jeg en del rabatter, snacks til bilen har jeg nesten kjøpt alt som er mulig å kjøpe, så det blir fort mye kr. første året mitt med m3 brukte jeg ca 200000 på bilen, hvis ikke mer, da er det snakk om alle utgifter og deler på bilen.

en som har m3 csl, så velger man å kjøpe de orginale csl felger, og de som e46 coupe velger heller de replica enn orginale... noe som gjør at deler er dyre... men hva man kjøper, har sin pris..

min neste bil, som jeg driver og ser etter, skal være litt større og litt mer power, og ikke mye snacks som selges til denne bilen.... så slipper jeg å bruke så mye penger på ditt og datt...

be kompisen din titte på min m3 :D

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

bensinforbruk er jeg glad jeg aldri har brydd meg no om... bare kjører jeg. og fyller når det er tomt... like morro å kjøre, selv det er surt med 14kr/l... menmen, morro læll

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...