turbokim Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 hen kan jeg skaffe gule de front lykter til e30 min. og er det mulig og få en 316 god kjent som 325 eller?
Larsinnj Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Gule lykter får du kjøpt på gs, koed, ebay osv. Ebay.fr har vel mye gule lykter vertfall. Å godkjenne 316 som 325 er vel heller vanskelig med tanke på at det har kommet nye regler som sier at bilen ikke kan ha mer enn x antall kilo på hver aksel. Med 6'er istede for 4'er blir det vel tungt på framakselen.
turbokim Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 jeg har byta heile understellet på heile bilen. allt som er på den er jo i fra en 325. så da vil jeg ikke få den god kjent som 325 altså+
hillmar Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Det er dessverre bilTRANGsynet du har med å gjøre. I følge de nye reglene kan de ikke endre maksvekten på akslene... Men har hørt om folk som sier de får det til, så er litt usikker...
turbokim Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 oki men jeg skal ta og prøve u ann sett jeg hehe. men jertlig takk for informaskjonen.
babjorn Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Vekta som er probleme,ikke at du har flytta over orginal delene fra donor bilen. Send en søknad til BT så spør du om hva som skal til for å få bilen din godkjent med større motor,så tar du det derfra. Enten får du ja eller nei. Greit å gjøre ting før du begynner (gjøre ting grundig)
turbokim Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 ja men det skal jeg gjøre. takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå