bmwkizn Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Ja, skulle vel hatt en svær sekser, men man må jo gjøre det beste ut av det man har jepp skulle hatt det Men trøster meg med billig forsikring og 0.6 på mila Blir vel en ny BMW etterhvert med 6,er. Evt en BMW til i tilegg til denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Fortsatt sugen på M44 jeg. Men regelrytteriet til satans vegvesen gjør meg noe skeptisk ang. godkjenning Men sekserlyden er jo ikke å forakte akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Her er noen (dårlige) bilder av interiøret Skal prøve å få tatt noen bedre når jeg har fått taki bedre kamera. OG JA JEG SKAL STRAMME HÅNDBREKKET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Fortsatt sugen på M44 jeg. Men regelrytteriet til satans vegvesen gjør meg noe skeptisk ang. godkjenning Men sekserlyden er jo ikke å forakte akkurat. Vert inne på tanken jeg også med M42 eller M44. Sekser hadde jo vert tingen. men med prisene E36 ligger på for tiden så er det ikke verd det. bedre å kjøpe en med større motor. Men skulle motoren jeg har gå til H..... så vet man ikke hva jeg finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Se der ja... Er jo like som mine seter det der. Har du og koppholder og opbevaringsrom i armlenet bak? Ja, E36 har blitt billigere for tiden. Men jeg har en mistanke om at motoren min kneler snart... Har begynt å lage den snåle lyden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Se der ja... Er jo like som mine seter det der. Har du og koppholder og opbevaringsrom i armlenet bak?Ja, E36 har blitt billigere for tiden. Men jeg har en mistanke om at motoren min kneler snart... Har begynt å lage den snåle lyden igjen Nei ingen koppholder og oppbevaringsrom i armlenet bak till meg nei hvis du skal bytte motor så er det jo greit å vurdere enn M44. Blir nok det på meg også hvis jeg skal bytte min, Så fremt jeg ikke kommer over en M43b18 med lav km så Hvilken snål lyd som kommer fra motoren din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Alle savner vel noe. Vil ha sportstoler og midtarmlene forann jeg Snål lyd: klak klak klak, broooommmklaklaklaklak lak klak klak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Alle savner vel noe. Vil ha sportstoler og midtarmlene forann jeg Snål lyd: klak klak klak, broooommmklaklaklaklak lak klak klak... slik lyd ja Ja vil ha midtarmlene jeg å, og dørtrekk med sort skinn. Sportsstoler har vert digg.men er ikke det jeg prioriterer nå da den nylig har fått setene som er. Nå blir det dørtrekk og nye felger som står på lista . + litt smådall inni,instrument ringer etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 noen ganger så skulle jeg ønske jeg hadde en 316, pga billig forsikring og bensin kjempefin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 noen ganger så skulle jeg ønske jeg hadde en 316, pga billig forsikring og bensin kjempefin bil! ja den er billig å eie ja har målt bensinforbruket til 0.62 når vi var på tur med mye stopp å ferjer etc det er ikke ille det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 syns nåla mi flytter seg hver gang jeg ser på den, så hos meg er det for mye. kanskje jeg skal gå motsatt vei, sette inn en 316 motor og selge 320-motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 syns nåla mi flytter seg hver gang jeg ser på den, så hos meg er det for mye. kanskje jeg skal gå motsatt vei, sette inn en 316 motor og selge 320-motoren Hehe. Er ihvertfall sjeldent folk bygger om den vegen Biltilsynet har sikkert klaget på det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Alle savner vel noe. Vil ha sportstoler og midtarmlene forann jeg Snål lyd: klak klak klak, broooommmklaklaklaklak lak klak klak... slik lyd ja Ja vil ha midtarmlene jeg å, og dørtrekk med sort skinn. Sportsstoler har vert digg.men er ikke det jeg prioriterer nå da den nylig har fått setene som er. Nå blir det dørtrekk og nye felger som står på lista . + litt smådall inni,instrument ringer etc Dørtrekkene har jeg, men savner noe å legge armen på når bare cruiser. Sportstolene er noe av det jeg savner med compacten Felger får man vel aldri nok av. Gleder meg som en unge til å få på 19" mine til våren... Men skjønner at du ikke vil prioritere nye stoler når du nettopp har handlet. Ser jo flott ut med standard skinn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Gjorde seg godt med skinn interiøret. Dama har nå kjøpt seg E36 igjen, denne gangen en hvit 320 Skal hilse fra hu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Gjorde seg godt med skinn interiøret. Dama har nå kjøpt seg E36 igjen, denne gangen en hvit 320 Skal hilse fra hu Ok. Må få ut bilde av gliset da, Digger hvit E36 Så får du hilse tilbake. Ja gamle bilen hennes kledde godt skinninteriør ja Fått seg m-listverk nylig også.+ noe småtteri innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå