///Kristian Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Behold hvite. Er ikke tvil om at det er penest. Oransje lykter-Fysj! Se og grin lille venn hehe Fine lykter bak, ja. Bilen er tøff den, men har ikke noe sansen for de oransje lyktene. Da ville jeg heller hatt mørke, lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2010 Hmm. Jeg ser ihvertfall på det bildet over her at jeg skal skaffe meg original M-bakfanger. ser nå på det bildet hvor stor forskell det er på sidene Så det blir vel det neste nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Må faktisk si jeg savner denne bilen litt. God å kjøre og billig i drift først nå har det gått opp for meg hvor fin den egentlig er. Har Gt splitterne fått seg en trøkk eller var di bare skittene på bilde ? Synes du burde ta bort klistremerket over venstre lykt for å få en cleanere look. Om du skal fjærne øyelokka må du gå drastisk til verks, mener vi limte de godt med sikaflex pga noen prøvde å stjele de gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 Må faktisk si jeg savner denne bilen litt. God å kjøre og billig i drift først nå har det gått opp for meg hvor fin den egentlig er.Har Gt splitterne fått seg en trøkk eller var di bare skittene på bilde ? Synes du burde ta bort klistremerket over venstre lykt for å få en cleanere look. Om du skal fjærne øyelokka må du gå drastisk til verks, mener vi limte de godt med sikaflex pga noen prøvde å stjele de gamle. Ok. regner med øyelokka får stå. blir ikke helt bekvem med de orange blinklysene som jeg vurderte. så jeg beholder den slik den er i fronten. Splitterne har vel fått noe steinsprut,men ikke mye. er nok skitt det du ser på bildene ja. men ikke noe skader utover dette. Klistremerket over lykta forran skal vekk , å det samme med de på de små på sidevinduene. skjønner ikke hva jeg tenkte på der. men lett fjerne, så det er ikke noe prob Ellers så er jeg veldig fornøyd med bilen jeg også, har fungert feilfri siden jeg tok over den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muhle Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 syns ikke det skjer så ille ut med helt svart front heller jeg, skulle bare hat sideskjørt og m3 front hehe bilen din syns jeg er meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 Så fin ut bilen din å ja M-front å sideskjørt hadde blitt enda bedre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Januar 28, 2010 Share Skrevet Januar 28, 2010 liker di oransje jeg:D hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2010 det blir nok så jeg beholder fronten som den er med de hvite blinklysene. har funne ut at det er det peneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Idag var jeg å henta ut godbilen en snartur fra garasjen. måtte starte å la den få gå litt, Å da måtte jeg jo knipse et bilde. Bilen var veldig støvete, men det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Pent, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Takk takk Morro med slike tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Pent. +1! Vi gleder oss til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Sideskjørtene og listene er fæle da... Men jeg er så hyggelig at om du sender dem til kristiansand så kan jeg ta hånd om dem for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 Sideskjørtene og listene er fæle da... Men jeg er så hyggelig at om du sender dem til kristiansand så kan jeg ta hånd om dem for deg :lol: det kan du vel ja beklager men jeg driver ikke veldedighet Å så de fine nye listene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå