Gå til innhold

Min schwartz2 E36 .SOLGT!

Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må faktisk si jeg savner denne bilen litt. God å kjøre og billig i drift :) først nå har det gått opp for meg hvor fin den egentlig er.

Har Gt splitterne fått seg en trøkk eller var di bare skittene på bilde ?

Synes du burde ta bort klistremerket over venstre lykt for å få en cleanere look.

Om du skal fjærne øyelokka må du gå drastisk til verks, mener vi limte de godt med sikaflex pga noen prøvde å stjele de gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må faktisk si jeg savner denne bilen litt. God å kjøre og billig i drift :) først nå har det gått opp for meg hvor fin den egentlig er.

Har Gt splitterne fått seg en trøkk eller var di bare skittene på bilde ?

Synes du burde ta bort klistremerket over venstre lykt for å få en cleanere look.

Om du skal fjærne øyelokka må du gå drastisk til verks, mener vi limte de godt med sikaflex pga noen prøvde å stjele de gamle.

Ok. regner med øyelokka får stå. blir ikke helt bekvem med de orange blinklysene som jeg vurderte. så jeg beholder den slik den er i fronten.

Splitterne har vel fått noe steinsprut,men ikke mye. er nok skitt det du ser på bildene ja. men ikke noe skader utover dette. :)

Klistremerket over lykta forran skal vekk , å det samme med de på de små på sidevinduene. skjønner ikke hva jeg tenkte på der. men lett fjerne, så det er ikke noe prob :)

Ellers så er jeg veldig fornøyd med bilen jeg også, har fungert feilfri siden jeg tok over den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Sideskjørtene og listene er fæle da...

Men jeg er så hyggelig at om du sender dem til kristiansand så kan jeg ta hånd om dem for deg ;)

:lol: :lol: det kan du vel ja ;) beklager men jeg driver ikke veldedighet :lol:

Å så de fine nye listene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...