bmwkizn Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Felgpakke i 18" (med dekk og bolter) Kom seg på 8700.-mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Tøff bil du har der! IS motor hadde vel ikke vært feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 Tøff bil du har der! IS motor hadde vel ikke vært feil? Har vert inne på tanken Så vi får se etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Da blir det hentet sort skinn-interiør imorgen Gleder meg til og få det montert i stedet for de kjedelige gråe originale stoffsetene Bilder kommer når jeg har hentet de Uheldigvis så er det kun framstoler og bakseter.Så hvis noen har dørtrekk med sort skinn så er jeg intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 harhatt slike felger på vinteren på gammelbilen min.er d noen som vet hva di felgene heter foresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 harhatt slike felger på vinteren på gammelbilen min.er d noen som vet hva di felgene heter foresten?? Mener du felgene jeg har på bilen? eller de jeg vurderer som det er bilde av tidligere i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Da er skinnsetene montert.Og jeg ble veldig fornøyd. Ser en del bedre ut enn de originale stoffsetene. Skal ta bilder imorgen å legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Uh, nice! Sport eller standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Uh, nice! Sport eller standard? Det er standard ja. men utrolig mye bedre enn originale i stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Ja, ikke sant. Har sort standard i min også. Savner sportstolene fra compacten da, men det kommer vel etterhvert det og Fikk du med dørtrekk også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Ja, ikke sant. Har sort standard i min også. Savner sportstolene fra compacten da, men det kommer vel etterhvert det og Fikk du med dørtrekk også? Nei mangler desverre dørtrekk enda. men har luftet ut til en del folk som driver med BMW deler at jeg er på utkikk. men sjeldent noen selger kun dørtrekka desverre. Men håper jeg kommer over noe til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Eventuellt kan du jo kjøpe komplett interiør av noen og bare selge setene videre. Litt mer stress men går jo opp i opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Eventuellt kan du jo kjøpe komplett interiør av noen og bare selge setene videre. Litt mer stress men går jo opp i opp Ja det er en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Eeehm, update? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Eeehm, update? Ja skal ta bilder av interiøret imorgen, INKLUDERT ///M-girkula og ///M pedalene jeg kjøpte/byttet av Rabies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå