m-alpin Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Uh, nice! Sport eller standard? Det er standard ja. men utrolig mye bedre enn originale i stoff bedre å se på ja,men ikke bedre å sitte i?? sklir jo frem å tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Uh, nice! Sport eller standard? Det er standard ja. men utrolig mye bedre enn originale i stoff bedre å se på ja,men ikke bedre å sitte i?? sklir jo frem å tilbake Nessj. har ikke merka noe til det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Da kjører du for pent hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Da kjører du for pent hehe. har jeg noe annet valg med en 316 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 kjør litt aggressivt å du må konsentrere deg for å holde deg fast i rattet hadde vanlig skinn i min forrige coupe å jeg likte ikke det men for all del jeg er en lang sak å passer ikke alle biler!!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 kjør litt aggressivt å du må konsentrere deg for å holde deg fast i rattet hadde vanlig skinn i min forrige coupe å jeg likte ikke det men for all del jeg er en lang sak å passer ikke alle biler!!hehe Ok. Får vel merke det etterhvert jeg å da Er 1.90 høy så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 men det er hvertfall mye finere enn stoff,bra oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 men det er hvertfall mye finere enn stoff,bra oppgradering Ja jeg syns det var på tide bilen fikk noen oppdateringer innvendig også. det meste er jo gjort utvendig på den nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 holder på inni jeg også,kjøpte elektrisk sportskinn til coupe`en nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 holder på inni jeg også,kjøpte elektrisk sportskinn til coupe`en nettopp Det blir vel knall tenker jeg Morro å holde på litt på denne årstida så man har noe nytt å vise fram når treffsesongen starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 Da kjører du for pent hehe. har jeg noe annet valg med en 316 da? Kan kjøre sidelengs med 316 om du bare vil det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 Da kjører du for pent hehe. har jeg noe annet valg med en 316 da? Kan kjøre sidelengs med 316 om du bare vil det nok Joa nok turtall å clutch så går det fint det men ser ikke så mye poeng i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 "scandinavian flick" my friend Funker gull om man bare er litt overaktiv på rattet... Er jo egentlig ikke noe poeng i å kjøre sidelengs med noen biler, men morro er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 "scandinavian flick" my friend Funker gull om man bare er litt overaktiv på rattet... Er jo egentlig ikke noe poeng i å kjøre sidelengs med noen biler, men morro er det joda er morro når man har en motor som er villig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Ja, skulle vel hatt en svær sekser, men man må jo gjøre det beste ut av det man har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå