Gjest Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Lurer på om det er noen som veit hvordan det er med bensintanker på e 34? Min har begynt å lekke og dermed trenger eg sårt en ny/brukt, men lurer litt på hvilke tanker som passer?? Har lett litt på nettet etter ny uten stort hell, utenom den orginale som var usansynlig dyr i mine øyner... Passer evt m5 tank eller noen andre?? Evt noen som har en liggende som passer?? Mvh Andre
sexeren Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 sikker på at det er tanken å ikke slanger/rør som har begynt å lekke? Bør jo ikke være problem å få tak i brukt tank.. Har dere ikke noen som driver med brykte deler i bergen? I Stavanger har vi knoks som som regel har mye bra brukt deler..
Gjest Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Har prøvd å sjekke det, og ser ut til å være ene festet på tanken som har begynt å gi etter. Vertfall der eg ser bensinen kommer fra. Kjenner ikkje til noen som selger brukte bmw deler i Bergensområdet. Har du evt tlfnr til Knoks i stv? Har funnet brukt her på forumet så går vel for det tenker eg
owyj Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 www.knoks.no Men du har jo og GS bildeler i Bergen som kanskje kan være behjelpelige.
Gjest Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Gs skal ha ca 17k for plasttanken, og BMWfans sal ha ca 10k Har fått tak i en brukt en nå som eg prøver før eg kjøper noe så dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå