Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva sier dere til dette? trenger sårt nytt batteri, og tenkte da og kjøpe dette, ett batteri er vel ett batteri ? eller ?

Skrevet

Eg har kjørt Biltema batteri i heile vinter, 25 minus tok ikkje knekken på det, det tok kvelden når regulatoren på dynamoen brant seg...men da er det vel svært få batteri som holde i lengda ;)

Skrevet

det blå gel batteriet skuffa meg. kjøpte i fjord vår måtte få nytt i år. det var ikke noe forklaring på det, men fikk nytt og virket greit siden,

Skrevet

biltema batteriet mitt gikk etter 1mnd.. lada ikke i det hele tatt, så måtte på med booster hver gang jeg skulle starte :( bytta til et fra mekonomen før vintern, og det funker fett enda :)

Skrevet
hva sier dere til dette? trenger sårt nytt batteri, og tenkte da og kjøpe dette, ett batteri er vel ett batteri ? eller ?

har hatt biltema batteri siden 2001 og den fungerer fortsatt topp.

det er ikke noe vits å betale 2x prisen for andre "kjente" merker

Skrevet

men er du "uheldig" så har du jo kvitteringa, så da får jeg fly obrt til biltema og kjøpe meg et vanlige batteri, slik at jeg slipper og kjøpe et superomegamaxbest batteri til 2x prisen som nevnt ovenfor:)

Skrevet

Ikke alle biltema batterier har noen kant til og feste det med,og da blir det mangel på eu. Ellers så funker dem.

Skrevet

det er bare å feste detpå andre måter det vel. Passer ihvertfall fint på originale e30, e36,e46,e34 batterifester.

Det siste biltema batteriet jeg kjøpte var helt identisk med det originale bmw batteriet, bortsett fra farge og logo. Nøyaktig samme form på plastikken\batt-indikator\hanker osv. Så kanskje de er laget på samme fabrikk?

Skrevet

mest sansynlig kommer de fra samme sjappe, som de fleste andre kopivarer.

mitt temabatteri har vart i 3 år nå på min tds som også krever en god den mer juice for å starte. skiten startet på første forsøk i ca 30 blå i hemsadal i vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...