Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nye tall..

492 nm og 389 hk på hjula..

Bedre men ikke helt fornøyd ennå. Fikk for høy innsugstemp så større ic må på vis jeg skal ha mere.

Det kommer ikke til å skje, jeg vill har den så orginal som mulig. Skal en større ic på må jeg kutte en del i bilen å ic vil bli veldig synelig.

Må legges til at jeg var oppe i 2,1 bar i ladetrykk men det ved en liten feil.. Men da skjedde det ting. :) var oppe i 450 ca på¨hjula men pga liten ic osv satt vi det på 1,7 i ladetrykk, å ser på dette som et sikkert oppsett.

gratulerer

da har du vertfall fått vist dentåler ladetrykk hehe.

må si jeg hadde trodd du fikk mer med slik kam, 2.7 og såpass som1.7 i trykk. kan du ikke legge ut bremse papira? hvilken afr har du på fullt? og hvilket drivstoff kjører du på?

jeghar en ic som jeg mener er 600x 450 med3" inn og ut, den hadde jeg i min e30 uten kapping. ic var da skjult bak grill osv.

uansett!vil tro den sparker greitt! river den løs på 3 på tørt utenå herje nå?? :wink: ?

Takk.. men dette er en 2,5l ikke 2,7

Skal scanne de til uka.

Husker ikke afr på fult. Men det er rimelig sikker tenning på den pga stempela, kunne dratt mye mere på tenningen. kjører 98 bensin.

Men litt vri på ratte kommer den i 3 gir :)

på vei hjem fra sverige er det jo en del rette sletter, men litt humpletet.

dro ut 3 gir å banka den hardt i 4 i en hump, den tok ikke tak da bare en hel masse røyk 8)

Kammen ble stilt på 2,1 mm løft i ØD

ok. men på 2.5 er det ikke så ille. kjekt å dele litt spec.

jeg gav besked på at jeg ville den skulle gå "safe" på fullt så min går litt fett der, derfor hadde det vært spennende å vist hva svenskene la seg på på m20.

får lyst å montere nye deler jeg også :D

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vis jeg ikke husker helt feil var det vel rundt 11,7 på fult trur jeg

Skal se hva jeg finner ut så skal jeg legge det ut.

Må bare få testa redskapen litt. :)

Er banekjøring på rudskogen i morgen, det skal bli morsomt.

Skrevet

Legger ved noen få klipp av litt kjøring. Alt gikk bra, men servo reim og dynamo reim røyk på slutten av dagen.. Det kan jeg ikke klage på. gikk 4 nye dekk pluss 4 slitte i dag.. Er rimelig sliten :)

Mere kommer.. ble noen bra filmer fra breisladden

8)

Skrevet
er disse biltematreffene åpne for alle?

Nei.. er venner å bekjente.

Men, om du spørr er det sikkert muligheter for å være med.

Neste treff er 14.sept.

Det som er deilig med slike treff er at det ikke er så mange, så du kan kjøre så mye du vil.

Begynner det med 40-50 biler blir det mye mere greier.

Men som sagt, spørr du Erik på Biltema i Sandefjord så er kansje mulighetene der. :D

Vi betalte 1200kr for en hel dag på banen, var vel max 20 biler tipper jeg

Skrevet
virka som det var greit skyv i den.. men virka no myk hehe

Den er veldig myk i hvertfall bak :) jeg har justerbare koni dempere på den, men har ikke stilt noe på de.. Skal ordnes sammen med 17" felger og muligens noen større bremser innen neste treff.

Og en diff brems... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...