Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har nå endelig fått bilde av bremsepapiret..

Hk kurven synker ikke mye på slutten men er på vei opp :lol:

Dette er med en rimelig SAFE tennning kunne sikkert dratt en del mere der.. men men slik ble det og det fungerer bra! ( Ble litt høy innsugstemp)

Ser jo andre drar mye mere hk enn meg med mindre trykk... litt rart.

I benken viste den 1,7 bar men min turbotrykksmåler viser kun 1,4-1,5

Kjetil som var med opp å benket sin fikk 338 hk og ca 450 nm på hjula ved 1,4 bar da ga turboen seg :)

qws1dl7hbneft72461n7.jpg

Skrevet

ja. min begynner å gå tom på slutten. skulle kansje hat hakke større eksos hjul? men liker veldig godt draga som er på min drar heile veien. den begyner å dra på 3000 å frå da,sparker det av helt til sperra;) har du testa 0-100?

Skrevet

Kommer sperre i posten til meg i løpet av en uke ca :lol:

Sprute ikke du om våler eller noe.. Trur ikke jeg skal opp ditt, liker ikke banen særlig.. Skal på rudskogen 14.sept

Kansje du skal bli med så vi får testet litt mot hverandre :D

Skrevet

Va d ej tenkte:P aldri kjørt på bane før ej då:P Er jo desverre so helveta longt for mej å kjøre dit. Lurer litt på å fare på våler då det er en stor gjeng så reiser frå ørsta.

Skrevet
Va d ej tenkte:P aldri kjørt på bane før ej då:P Er jo desverre so helveta longt for mej å kjøre dit. Lurer litt på å fare på våler då det er en stor gjeng så reiser frå ørsta.

Fint treff på våler med bmwccn.. men skal ikke mye til før man får litt kjeft vis du leker deg. I tillegg pleier det være en del biler å mye venting for å komme utpå.. Det slipper vi på rudskogen :)

Tenk litt på det å si i fra vis du har lyst til å være med så skal jeg fikse det!

Skrevet
Har nå endelig fått bilde av bremsepapiret..

Hk kurven synker ikke mye på slutten men er på vei opp :lol:

Dette er med en rimelig SAFE tennning kunne sikkert dratt en del mere der.. men men slik ble det og det fungerer bra! ( Ble litt høy innsugstemp)

Ser jo andre drar mye mere hk enn meg med mindre trykk... litt rart.

I benken viste den 1,7 bar men min turbotrykksmåler viser kun 1,4-1,5

Kjetil som var med opp å benket sin fikk 338 hk og ca 450 nm på hjula ved 1,4 bar da ga turboen seg :)

qws1dl7hbneft72461n7.jpg

tror ikke du skal bekymre deg over andre biler som bremser mer. så lenge ikke samme utstyret er brukt blir det litt dumt å sammenligne.

om du vil ha noe å sammenligne med så la jeg ut mitt, bremset i dynapack, 1.1 trykk (synkende ladetrykk på slutten) Bf98 bensin. org motor med smidde lavkomp.

yv2jdru05enuv097xceh.jpg

etter å ha studert din kurve ser jeg vertfall at jeg må få ladetrykket til å holde seg helt ut til sperra :(

Skrevet
hmm.. ja dette ser jo bra ut sammenlignet med mitt.

Hvilken komp har du?

eg er ikkje sikker, har ikkje prøvd å væskefylle ennå for å regne ut.

er smidde stempler som er flate på toppen.

eg syns du har lite nm i forhold til meg med det høye trykket du har. effekten min steig jo bare, men eg vil kjøre safe så ville ikkje tyne den i benken. (angre littt nå) dette er jo på org motor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...