Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm.. ja dette ser jo bra ut sammenlignet med mitt.

Hvilken komp har du?

eg er ikkje sikker, har ikkje prøvd å væskefylle ennå for å regne ut.

er smidde stempler som er flate på toppen.

eg syns du har lite nm i forhold til meg med det høye trykket du har. effekten min steig jo bare, men eg vil kjøre safe så ville ikkje tyne den i benken. (angre littt nå) dette er jo på org motor

Ok, ja jeg har litt lite nm.. skjønner ikke hvofor.

Kjører du alt orginalt... med dette mener jeg orginal pakkning uten o.ring?

Orginal kam?

Ja.. jeg er fornøyd, det går bra og det jo alltid slik mye vil ha mere.

Men til å være familjevonga mi er den sprek nok. Må bare få tilhenger feste nå :P

Skal bygge noe gromt i vinter.

m20 3liter eller m5 3,6 motor og da skal det ikke spares på noe, men det skal i en bil uten skilter (selvfølgelig i en e30)

Ppf bremset en 3,6 liter m5 motor når vi var der.. fikk litt blod på tann da.. Den stod i en nissan 200sx s13 da :P

Ved 1,75 i ladetrykk bremset den 987 hjul hk og litt over 1200nm :twisted::twisted:

Endte med 1,8 i ladetrykk da orka ikke benken til ppf mere :shock:

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe.. ja alt med M er kult, og dyrere.

kjører o ring og +0.3 elring og ARP. ellers alt helt orginalt ja, foruten boring på 84.50mm merker min er lat på toppen pga org kam kontra en omslipt en jeg hadde fra vs på den forrige. det er så orginalt at jeg har ikke en gang match portet hverken inn eller ut, grenrøret fra deg er jo ikke akkurat nydelig justert for å treffe portene i toppen hehe. :lol:

syns m20 turbo funker bra, siden det er det som står i vognkortet blir det slik videre, bygger nytt i vinter om jeg får solgt denne motoren komplett. skal ha dialog med statens vegvesen for å se om jeg får lov å legge en turbo til oppi.

Skrevet
hehe.. ja alt med M er kult, og dyrere.

kjører o ring og +0.3 elring og ARP. ellers alt helt orginalt ja, foruten boring på 84.50mm merker min er lat på toppen pga org kam kontra en omslipt en jeg hadde fra vs på den forrige. det er så orginalt at jeg har ikke en gang match portet hverken inn eller ut, grenrøret fra deg er jo ikke akkurat nydelig justert for å treffe portene i toppen hehe. :lol:

syns m20 turbo funker bra, siden det er det som står i vognkortet blir det slik videre, bygger nytt i vinter om jeg får solgt denne motoren komplett. skal ha dialog med statens vegvesen for å se om jeg får lov å legge en turbo til oppi.

Hehe.. de er flinke i kina på ca mål :D

Får håper statens vegvesen kan hjelpe til litt da!

Skrevet
Min kurve ser ut som en blanding mellom deres kurve. Kjører dere begge originalt 60-2 hjul?

legg ut din og da frode. eg kjører orginalt. hadde en ide om at adekk har noe 3pkts greier?

Skrevet
Min kurve ser ut som en blanding mellom deres kurve. Kjører dere begge originalt 60-2 hjul?

legg ut din og da frode. eg kjører orginalt. hadde en ide om at adekk har noe 3pkts greier?

Jeg ble kun skuffet etter siste bremsing, for høy eksostemp og for lav effekt, virker som tenningen ikk er der den skal være..

Skrevet
Jeg kjører ikke 60-2 jeg har et som det er 3 tenner på.

Dvs et omslipt 60-2 hjul der det er 3 tenner med 120 graders mellomrom

Da har du samme som meg, bare at mitt er et ombygd fra et hjul uten tenner. Dette skal være den mest nøyaktige triggeren.

Har du snakket med PPF om å kjøre e85?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...