BMW-Marianne Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Hei.. Astri på forumet her har problemer med 89 520 E34 i Ulefoss.. Noen i nærheten som kan hjelpe henne... Hun MÅ hjem til Karmøy ... Håper noen kan bistå raskt
Gunnar Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Huffda, kjedelige greier. Er jo masse BMW-folk i Skiens-området, så det burde jo være muligheter for hjelp. Hva er problemet?
BMW-Marianne Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Ja dritkjipt da hun må på jobb imorgen og hente jentungen etterpå... Vet ikke helt men den går bare på 4.. Får ikke hjulpet henne så mye herifra ikveld dessverre.. Men hun kan litt om bil og motor så om noen vet hva dette kan være så ring henne...
ZhilleN Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Huff dette må være fælt, og ha press på seg i tillegg, har hu sjekka slanger fra radiator og til motor, lekkajer, kjølevæske, termostaten? Burde kanskje få en sjekk på dette.. hvis det var noe med kjøling..
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 coiler og plugger evt, var et prob på min hvertfall
BMW-Marianne Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Ring henne... hun har ikke data tilgjenglig.. Jeg får dessverre ikke gjort noe herifra
hylle Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Er det olje på stiften eller på toppsiden av pluggen?
BMW-Marianne Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Har Astri på fon nå.. Det er dårlig med komp og når hun tar ut pluggen å starter kommer det ikke olje.. Det kommer eksos men vær så snille å ring henne da jeg sitter 25 mil unna og ikke får gjort stort
Arimanni Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Høres nesten ut som det som skjedde med min. Knuste veivakslingen og rauk toppakningen...
Azeton Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Hun har hatt store problemer med rådebank har jeg hørt.. så kan være noe i dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå