helgeb Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Hun har hatt store problemer med rådebank har jeg hørt.. så kan være noe i dette? har hatt??, ingen legger vel ut på tur fra karmøy til rudskogen da, rådebank forsvinner jo ikke. er det m20 tror jeg heller noe har skjedd med vippearmer jeg men. ellers må dette være vanvittig kjipt for henne
JTS77 Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Driit kjipt..... Status rapport?? Ingen som kan hjelpe i nærheten??
ehrnst Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 hjalp det ikke når vi luftet motoren på rudskogen lørdag? når vi sto der mistenket jeg dårlig sirkulasjon, noe som kan igjen ha forårsaket gåen pakning, men vanskelig å si
BMW-Marianne Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Var ikke rådebank i denne igår... Alle vippearmene er hele men ring Astri
-Vegard- Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 har hu prøvd å koble fra coiler med motoren igang for å konstatere om en eller flere er kaputte da?
Azeton Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Tror det fungerer noe dårlig med en bil som har fordeler?
MonicaM3 Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Men hva skjer nå? Står hun alene langs veien eller hva?
BMW-Marianne Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Har koblet ut coil og da stoppet motoren... og den har vel kun 1 stk coil. me kom med forslag send gjerne mld til ASTRI...
BMW-Marianne Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Monica.. Neida hun er tryggt plassert
JTS77 Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Da har eg tatt en tlf til henne, håper det er noen i det distriktet der som kan hjelpe henne med å se på motoren i morgen. Ett register som muligens har hoppet???
BMW-Marianne Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Da er Astri på vei til Karmøy.. Hun har kjørt ca 2 timer nå.. Hun kjører så langt det går, har ikke fått ordnet noe med motor så det blir motorbytte i nær framtid.. Takker for alle som har hjulpet til...
MonicaM3 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Bilen takket for seg i Odda så den står på bergningsbil på vei hjem nå. 1 time igjen før hun er hjemme... Det ER så gøy med bil når dem ikke funker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå