Astri Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Hei folkens. Da va eg kommet meg trygt hjem igjen. Vil bare si tusen takk til alle som har stilt opp, sendt meldinger og ringt og prøvd så godt de kunne å hjelpe. Alle forsøk hjelper. dere er en kjempe gjeng!!! Oppdateringer kommer i tråden om bilen min senere...
BreitBau Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Dette var leit Astri.. Absolutt ikke greit det der desverre.. Var koslig å møte deg da!
E36Cab1 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Eg har en M20 liggendes viss du trenger deler eventuelt.
Glenno Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Det var leit Astri . Du så jeg var skeptisk når du rullet inn på Skogen men håpet det ordnet seg når du fikk litt hjelp og forhåpentligvis noen deler hos Marianne. Håper du finner en rimlig motor og god hjelp til få den inn kjapt da .
MonicaM3 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Ordner seg for snille piker snuppa! Skrik ut om det skulle være noe
wabby Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Tror det er noe ondskap på den strekningen der... Jeg har fått motorstopp selv langs den sletta der (rettere sagt Melum, men probleme startet ved Ulefoss). Kl 03:00 engang gikk dynamoen åt skogen. :S Den er lei.
Astri Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Hehe, håper ikke det har noe med plassen å gjøre da... Har egentlig venta på dette, da den motoren aldri har vært noe særlig vedlikeholdt før eg kjøpte den... Kommer mer info og uppdates i tråden min senere i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå