GSS Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Instrumenter fra e34 540i med store kjørecomputeren selges for høyestbydende! Med blanke ringer. Støvete bilde:
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 alt funker på den? hvordan er det å justere km standen på disse? burde jo gå greit vel siden det er elektronisk. gir deg 200kr inkl frakt for den
GSS Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Aner ikke hvordan det er å justere standen på dem. Sitter det ikke en brikke bak på disse som man kan bytte? Usikker. Jeg har aldri kjørt bilen med disse, da den har vært uten motor. Men jeg har hatt tenning på, og alt av lys ser ut til reagere som det skal. Lar den ligge noen dager, så får jeg se hvordan interessen og budene er.
NeonMuffler Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 ok. har problem med at speedo'n min ikke funker før jeg slår på dashen. har splitta min og renska den og gått over, men funker fortsatt ikke. så funker ikke forbruks målinga heller, men det trenger jo ikke værra instrumentet+ at ejg har sprekk i glasset. så hadde hvert fint å fått bytta
GSS Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Ingen andre som trenger et komplett instrumenthus til e34? Kan se ut som NoenMuffler får tilslag på et lavt bud her. Ingen fler før ukeslutt så er det ditt NeonMuffler.
GSS Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Aner ikke hva kilometerstanden er. Plukket den ut for over ett år siden. Men jeg minnes at det kunne være ca 230000, uten at jeg garanterer noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå