bustadmo Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 under høyre baklykt ved førerdør dette må jo byttes det gamle og kav gjennomrustne fjærbeinet mitt og toppen av det
bustadmo Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 powerflex på fremre stabstag (et lite helvete å bytte) før senking, nye lykter og øyelokk... Og etter nye fremskjermer. tenkte jeg skulle vente med å sette de på til den skal på lakkering, så ikke jeg kjører rundt i et fargekart
winchester Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Gjorde seg sannelig med nye lykter, men ser den skriker etter litt mer senk, både framme og bak! Hehe, fargekart..
bustadmo Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 kjørte i skien i dag og dro litt på, og plutselig hører jeg et stort smell og takluka flyr avgårde tror det må ha vert en pakning eller noe som slapp inn luft og at den ble løftet opp av det. trodde ikke det skulle være mulig jeg men. får prøve å finne meg en elektrisk en.
bustadmo Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 har forresten bestillt meg stabstag og sorte nyrer i dag:D også har jeg begynnt å trekke om forreste del av taket for det hang litt foran
winchester Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Au, den svir! Ble det noen skader på andre deler av bilen?
bustadmo Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 nei heldigvis ikke... har fått byttet takluka nå.. er snart ferdig å koble det elektriske:) men den er rød da =( så den må lakkeres fort legger ut bilder så fort jeg er ferdig med takluka
Terminatorbmw Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Det her blir jo bra når den er ferdig STÅ PÅ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå