Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da får man virkelig gratuelere med godkjenningen! :) Dette var jo kanon at dere fikk igjennom :) Målte de bilen på vekta, for å sjekke at alt var i henhold til maks tillatte aksellaster?

Kunne dere ikke bare få godkjent senkesett i samme slengen også?

Skrevet

Takk takk

ja, den var på vekta. Han på biltilsynet lurte på åssen vi hadde klart å komme oss under max totalvekt på framaksel, å fortsatt ha igjen tilstrekkelig med nyttelast. Men som han sa "tallene er jo innenfor så er ikke noe å gjøre med det".

Senkesetter er så vidt brukt også mangler vi pappirer på det.

Å tror vi skal være lykkelig over å få godkjent bilen med motor å understell. Er ikke sikkert han hadde vært like grei om vi hadde skura opp på bukken dems.

Så får ta ting etter hvert. :)

Skrevet

Takk for det :) de målte vekter på bilen ja og det var i orden. Tenkte vi skulle ta senkesettet senere så de ikke skulle få så mye å henge seg opp i :D He,he.. Pluss at vi mangler tuv papirer på dette koni/FK settet så må skaffe det, eller et nytt sett. Men burde da gå ann å skaffe de papirene.

Ble også montert viftestyring på el-kjølevifta og justert inn i dag. Bilen er en drøm å kjøre 8)

Skrevet

Er det forskjell på 320 å 325 bremser framme ? Må alt være 325 ? hva har du ? har 320 fjerbein å skiver foran å bak på min.. lurte på å godkjenne min å. er en 320 orginalt. med 94 2.4

Skrevet

Om jeg ikke husker feil er det mange e-30 320 som er lev med 45mm fjørbein forran, du må ha 51mm fjørbein med ventilerte skivebremser og skivebremser bak. Men dette lønner seg å sjekke på litt delelister på nettet og sammenligne din eksakte modell opp i mot 320is f.eks.

Ble en annen værden med senk og felger ja :D For ikke å snakke om skilt 8)

Har bare midlertidig vognkort ennå, får vel nytt om noen dager. Men eneste som står der er at bilen er godkjent med 325i E-36 motor 92mod og 141kw. Så ikke så spennende. :wink:

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvordan er ståa her, funka bilen bra? Så dere kjørte endel på Vålerbanen under CCN treffet, og skjønte først i etterkant at det var dere jeg hadde knipsa bilder av.

my8g2s3558mxvv7hlv7y.jpg

z39bhmu71740dzwiigq0.jpg

sqtja0lu2c2fhun76ibh.jpg

xx3rpx9c3wck5wjf2917.jpg

urs2k1vnvitk388ng56q.jpg

Skrevet

Hei. Morro du tok bilder av oss, har du fler så pøs på :) Bilen funka bra bortsett fra gåene hjullager foran selv om de var nye :wink: Bilen trenger jo bøttestoler og bur men ellers var det bare morro :D

Har ikke vært noe flinke til å oppdatere i det siste, men har ikke skjedd så mye siden vålerbana heller så.. Kommer mer da ribbing og burbygging starter.

Skrevet

Har dessverre ikke fler bilder. Angående hjullagrene så har jeg vært borti det samme. Kjørte 300 mil, og det var stor slark. Helt horribelt. Er ferdig med uorginale hjullagre.

Skrevet

Bare å ha lav nok vekt å facelift karosseri så er ikke det noe prob.

Ok, men kult med de bildene du tok. Ikke funnet noen andre så. Yess, kommer nok til å satse på orginale lager samt bedre kjøling på bremser/nav.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...