Joakim H Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 behold ratte;) "rally" ratt er "harry", da er dette bedere:P
NA Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Da er ny deleliste bestilt med nye stabstag, bremseklosser og litt småtteri, så blir bilen klar til septembertreffet på våler. Mont stivere støtdempere bak i dag også pluss en liten tesrtrun Kommer oppdateringer senere..
bbmw Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Film film Få se hva dere bruker bilen til om dagen! (Hint blårøyk ) Gjør seg vel med stivere rumpe ja!
NA Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 He,he Bilen står i værksted å venter på nye deler og banekjøring Var ute en liten tur i går da å lufta den. Blårøyk, skjønner ikke hva du mener, ryker da ikke fra eksosen her he he Blir nok desverre ikke tid til så mye bruk av bilen bortsett fra på bane og hvis det evnt. er et lokalt biltreff. Veiene rundt her er jo traktorstier så ikke så morro å hoppe rundt i e-30'n
NA Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 He,he jada tok den skjønner du Men man bedriver da vel ikke denslags som en kompis av meg fikk beskjed om da han provoserte akselleratoren til en grense hvor hjulene slapp taket fra asfalten og det forekom en skrens som gjentatte ganger ble til to sorte striper he,he det stod i brevet hans da han mista lappen... men fra spøk til alvor fikk akkurat beskjed om at delene var kraftig forsinket arrrgh
Torek Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 Mulig dere har dette fra før, men kom over det og tenkte jeg kunne poste det her sånn i tilfelle
Halbakken Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Hvordan var det med motorfester og slike ting, var dette vanskelig å få til? Driver med det samme selv nå og prøver å få tak i så mye info som mulig, har lest en del i guiden her, men er ikke alt jeg skjønner. Motorkontakta, var det bare å følge fargekodene eller? Forresten, hel rått prosjekt! Gleder meg som en unge til å få igang detta på min egen nå
NA Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 takk for bilder Blitt bestilt no stabstag å no greier men tar sin tid å få gitt, stivere dempere bak. så prøver å justere litt her og der til vålerbana. Ellers er det bare drittvær om dagen så bilen står trygt å godt inne pluss kjøpt ny bruksbil 2001 mod E-46 touring å driver å selger bilen min og madamen sin :)Så skjer litt av hvert kan en si. Ang motorfester bruk labber fra e-36 motoren og motorputene/gummi fra E-28 M535i Motorkontakta finnes det skjema over på nettet, Var magnusble som fant det så ikke helt sikker på hvor. Er ikke bare farge på farge nei, var i allefall ikke det på våres. Takk for gode tilbakemeldinger, morro å høre det
Halbakken Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Okei, ellers så gikk dette knirke fritt? Brukte dere vanlig diff og stikkasklinger fra e30 på denne?
NA Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Gått lett det ja. Brukte store diffen og stikkakslinger fra E-30 og mellomaksel oppheng, mens mellomaksel fra E-36 325
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå