magnusble Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Da er det bestilt ny bensinpumpe, Walbro GSL392 en høytrykkspumpe som ikke sitter i tanken. Den skal monteres sammen med fuelcell som vi regner med blir bestilt i løpet av uka.
NA Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Da er e-30'n klar for vålerbana igjenn til helga og har fått nye stabstag og tårnstiver i bagasjerommet pluss gått over hele bilen. Allt var i skjønneste orden, så da er det bare å glede seg
Halbakken Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Liker det jeg hører! (Var å henta meg en m50b25 selv jeg, blir artig å se^^)
magnusble Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Da er vi kommet igang igjen Hjulbrønnen er skjært ut i dag. Vi har laget og sveist i ny plate. Har hatt på tektyl på undersiden og et lag med kitt oppå.
Torek Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Snakka med dere på Våler og kikka nærmere på bilen. Det begynner å bli en seriøs farkost med hvite skilter, sett opp imot Ola Nordmann sin bil. Frekt
NA Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Jo, takk for det karer. Er jo bare begynt så litt mer jobb igjenn før det blir bra, men godt å få bort den gamle rusthaugen av en tank og litt bedre plass uten reservehjulsbrønn
magnusble Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Da vart det litt mildere i været å vi kom igang igjen Fuelcell med koblinger Slangen fra tanken til pumpa med kobling får retur Tverrstaget som er sveiset mellom rammevangene Bensinslange som er tøyomspunnet. Montert inn orginale tankmåleren Lakkert bagasjerom Tanken på plass Undersiden
Østgaard Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Der dere har slipt ned på siste bildet tverrstaget skal vere?
NA Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Skrevet Desember 12, 2010 nope ble litt lenger bak for å stive av det nye gulvet pluss for å stive mellom rammevangene Om vi hadde satt der det er slipt ville det blitt i konflikt med bensinpumpe mm
R Andersen Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Måtte lese gjennom prosjektråden deres også. Hvit -89 316 er tingen! Hva slags maling har dere brukt for å male bilen innvendig, og hva slags lim brukte dere for å lime glassfibertakluken? Stå på videre!
Halbakken Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Hvor bestilte dere fuelcell forresten, sammen med bensinpumper og slanger?
Mikael-B Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Fuelcellen ligner mistenkelig mye på den de selger på Torshov, har en slik selv i offroadbilen. Men lokket er sinnsykt dårlig, både jeg og kameraten min har sprekt begge lokka.. Walbro pumpa får du hvertfall på Raidopower.se og SummitRacing Summit har i tillegg noen lokk som passer rett på tanken, og er i mye bedre kvalitet..
NA Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Skrevet Januar 28, 2011 R Andersen: 316 som er kuult ja Brukte vanlig billakk blanda i tynner så den skulle flyte fint ut etter penselstrøka. Takluka er limt med hvitt rutelim som glassmestere bruker. Også har vi for sikkerhets-skyld borra hull i den kanten på innsida å poppa den fast på noen punkter. Halbakken: Fuelcellen er kjøpt på thorsov ja. slanger og koblinger på wurth Mikael-B: Stemmer at den kommer fra torshov ja. Lokket er bare søppel, så kommer til å lage påfyllingsrør som går ut til orginaltanklokket. Pumpa er handla fra e-bay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå