Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøpte på lokal lakksjappe her. Hmm husker ikke helt, men med litt utblanda lakk tror jeg vi klarte oss med 1 liters dunk.

• 3 weeks later...
Skrevet

veldig veldig fin og bra bil det her har blitt nå :) lest igjennom hele tråden nå, og dere gjør alt riktig og skikkelig! er litt morsomt med det rattet også, gjør liksom noe med hele bilen.. :)

men jeg er en del i hamar, men har aldri sett den bilen her der, hvertfall ikke som jeg husker.. når jeg er der sitter jeg på med fettern min, sølv 740 med "hamar gokart" i bakruta, eller en lav 240 med bøttestoler, kanskje dere har sett oss da? :) skal kanskje oppover i ferien nå, er den ute på en lufte tur da? :D

Skrevet

Hei,hei. Takk så mye for fine ord :D

Ser den nok ikke så mye ute etter veien nei pga. står mest i garasjen i påvente av flere banetreff. Blir heller ikke brukt ute om vinteren i saltfaenskapet.

Lufta den en tur forrige helg da det var tørt å fint da. I samme slengen chippa vi hjernen så fikk vi en litt jevnere effektkurve på den.

Blir nok å se på alle bmw-treff som kommer til sesongen :mrgreen:

Skrevet

Riktig,riktig. E-28 er riktig så kule biler det :D Helt klart morro med bil!

Tror jeg så prosjekttråden din her om dagen..

• 2 weeks later...
Skrevet

I dag måtte vi lage til nytt lokk og tankpåfylling på fuelcellen allerede. Det som satt der i plast har gått helt i oppløsning og torshov var ikke veldig serviceinnstilt ang. saken. Noe som er helt latterlig mtp. at dette bare har vært mont. i noen uker å bilen bare har stått på lager.

Ellers venter vi på noen flere understellsdeler som skal skiftes før sesongstart. Blir nok også ripefrie lexanruter rundt om etterhvert og carbonpanser er og på vei :)

Resultatet fra dagens økt:

Er veldig mye fingermerker her da som blir polert bort etterhvert :wink:

2u33xv81h2rwgw7gt31x.jpg

nj199aw8w5k9qqrmj1pc.jpg

Skrevet

det med de thorshov lokka er ikke noe nytt, kjenner flere som har kjøpt de tankene og ikke har fått opp lokket og måtte øddelgge det for og få fylt bensin.. men summit racing skal vist ha noen bra lokk :) men så ut som du hadde fiksa det braa! :)

Skrevet

Sparte vel omtrent en 1000lapp på å lage detta lokket :D Så funker det her ja. Ja det lokket som var der hører hjemme en plass: søpla!

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Lenge siden sist vi har lagt ut noe her nå.

Men har da skjedd litt småting, alle ruter untatt frontrute er byttet ut til "plastruter" å bilen er lettet litt rundt om.

Bilen står nå klar på tralla får å ta den lange turen mot Mo I Rana i morgen :)

Av en eller aen grunn får jeg ikke lastet opp noen bilder nå, men det kommer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...