ArneHB Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Da har eg også endeleg fått meg BMW. Ein rimeleg stor overgang frå ein gammal opel som eg hadde føre, og som var min første bil. Detta er ein utruleg bil å kjøyre, og ser veldig bra ut. Eg er kanskje litt sær, men når eg skulle ha ny bil ville eg ha ein sportslig bil med bakhjulstrekk, manuel girkasse og (helst) coupe, må vel sei at BMW Coupe er perfekte bilen. Den ser utruleg fin ut med den faceliften og alt. Fekk endeleg somla meg til å ta nokre bilete, har blitt mykje kjøyring i det siste . Gjorde også litt kjapp editering på dei så det skal sjå litt betre ut, fargen på bilen er mørkeblå. Spesifikasjoner: BMW 320 Ci, 2,2l 6cyl rekke, 170 hk. Reg 2003 Utstyr: Masse. Blandt annet: Navi, Harman/Cardon stereo, Sports sete. Interiør Svart, delskin, børsta aliminium "look" på lister. Planer: Har ikkje lagt nokon planer enda. I første omgang om eg skulle gjort noko så ville det værst nytt effektanlegg heile vegen, luftfilter, chip (om det er nokon vits?) og kanskje nye felger. Edit: Ordnet med bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Hehe, tror du må legge inn biler på nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Gratulerer med ny bil Og Facelift er sjeft Legg gjerne ut noen interiørbilder også Har du noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneHB Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Har ingen planer for bilen enda, men har vært litt på tanken å kanskje kjøpt M styling til han (eller om det er noen annen nice styling), nye felger. Litt simpel "stage 1" trimming som å få bytta til effektanlegg, heilt fram, og bytta luftfilter samt chip, er vel ikkje stort meir ein kan gjøre med mindre ein skal til å sette på turbo/kompressor, bytte veiv så du får meire motor volum osv. Eg skal få tatt noen bilder av interiøret også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Facelift er sjeft Dere feisliftgutta, altså Det der var en mycket pen bil! Likte fargen veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneHB Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Kom egentleg ikkje facelift for 2004 modellane? Så det er ein -04 modell eg har sjølv om den er regga i -03? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Kom egentleg ikkje facelift for 2004 modellane? Så det er ein -04 modell eg har sjølv om den er regga i -03? Ja, kan på en måte si det så Men min facelift er regget allerede i august, så synes det er litt på grensen å kalle den e 2004 modell da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Knallfin bil! Vil også ha en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Kom egentleg ikkje facelift for 2004 modellane? Så det er ein -04 modell eg har sjølv om den er regga i -03? Fin bil du har fått Facelift til coupe og cab til e46 kom i mars 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Gratulerer med en utrolig stilig BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneHB Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Takk takk allesammen Eg er veldig fonøyd og det er ein fonøyelse å stå opp kvar morgon når eg veit eg får kjøyre bilen 6mil til arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Grattis med kjempefin bil! Har selv fått meg BMW e46 for ikke lenge siden og er superfornøyd, herlig å kjøre. Skjønner godt hva du mener når du sier du gleder deg til å kjøre til jobben, selv har jeg ikke så lang vei så det blir noen ganger til at jeg tar meg en omvei bare for og få litt ekstra tid bak rattet hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 grattis med ny bil. E46 facelift er veldig fin! En av de mest perfekte 3erne i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Gratulerer med ny bil Denne var lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå