jensemann23 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 du kan jo søke om ombygging til biltilsynet og skifte bremser bak, så er den jo en lovlig IS.
Jan Tore Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Er du 18-21 så holder dette lenge,hjelper ikke en dritt å trimme en 318i,spar pengene å kjøp noe kraftigere senere,når du har råd til det.Eneste bra valg er 318is med 140hk,men skjer det noe å motor blir sjekket ligger du dårlig an,ved skade på person (invalid/død) kan du grave din egen grav. Faen meg så bra latterlig med slike moralprekener. Det kan vel faren hans få ta seg av? Som sagt overfor blir det litt skralt å begynne å trimme en slik motor, og det man får igjen for alle pengene man legger i det, er veldig lite i forhold til det det koster å bytte motor og få det godkjent. Koster ikke så mye for en M50B25 motor smed understell og bremser, da får du i hvert fall mye hk per krone.
babjorn Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg sier det som det er,er ikke ute etter å slenge dritt til folk (ikke akkurat det jeg gjør) Er rimelig mange unge folk som slenger i en motor å tror dem er verdensmestere,å hvem er det som det går utover,jo mannen/Kvinnen/ungen i gata. Men da mener jeg ikke alle unge. Beste er å spare pengene å kjøpe seg noe senere,får ikke igjen penger for en bil som ikke er godkjent.
D.C.V Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Nå er vel ikke is motoren så veldig sprek heller Er ikke en del is'er ganske billig og? Det lureste er nok å bytte bil.. Så har du ihvertfall ditt på det tørre vist det skulle skje noe
babjorn Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Jo klar over det Meningen med innlegge var ikke å rakke ned på tråd starter,sier bare det som det er,mange som vokser opp uten en far som gjerne ville hat noen gode råd på den alderen.. kjipt å ende opp med å få problemer,fordi man bare ville ha masse power..men ikke tenker på konsekvensene. Men nok fra meg,lykke til med valge du tar
D.C.V Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Jeg er faktisk helt ebig med deg sånn sett så virker nok is veldig sprek i forhold til en standard 318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå