Gå til innhold

BMW 318i 92 Mod, få litt ekstra power i ...?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er du 18-21 så holder dette lenge,hjelper ikke en dritt å trimme en 318i,spar pengene å kjøp noe kraftigere senere,når du har råd til det.

Eneste bra valg er 318is med 140hk,men skjer det noe å motor blir sjekket ligger du dårlig an,ved skade på person (invalid/død) kan du grave din egen grav.

Faen meg så bra latterlig med slike moralprekener. Det kan vel faren hans få ta seg av?

Som sagt overfor blir det litt skralt å begynne å trimme en slik motor, og det man får igjen for alle pengene man legger i det, er veldig lite i forhold til det det koster å bytte motor og få det godkjent. Koster ikke så mye for en M50B25 motor smed understell og bremser, da får du i hvert fall mye hk per krone.

Skrevet

Jeg sier det som det er,er ikke ute etter å slenge dritt til folk (ikke akkurat det jeg gjør)

Er rimelig mange unge folk som slenger i en motor å tror dem er verdensmestere,å hvem er det som det går utover,jo mannen/Kvinnen/ungen i gata.

Men da mener jeg ikke alle unge.

Beste er å spare pengene å kjøpe seg noe senere,får ikke igjen penger for en bil som ikke er godkjent.

Skrevet

Nå er vel ikke is motoren så veldig sprek heller ;)

Er ikke en del is'er ganske billig og? Det lureste er nok å bytte bil.. Så har du ihvertfall ditt på det tørre vist det skulle skje noe :)

Skrevet

Jo klar over det :)

Meningen med innlegge var ikke å rakke ned på tråd starter,sier bare det som det er,mange som vokser opp uten en far som gjerne ville hat noen gode råd på den alderen..

kjipt å ende opp med å få problemer,fordi man bare ville ha masse power..men ikke tenker på konsekvensene.

Men nok fra meg,lykke til med valge du tar :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...