Alsmarken Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Hei For en tid tilbake, så begynte batterilampa mi og lyse. da byttet jeg børster,regulator og drivreim. Nå har jeg kjørt 60 mil, og nå lyser den igjen. Kan det være at jeg må etter stramme drivreima eller kan de være noen annet som er gåent? Mhv Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Vet ikke åssen det er på motoren din, men har du hydraulisk strammer så er det greit å bytte den også... Har du foresten sjekka om det er reima som er slakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Jeg kan dra den til siden, men jeg tror den er stram nok. Må den være veldig stram eller, jeg tror den drar dynamoen rundt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Hvis du tror den er stram nok så er den nok det. Når strammeren min røyk for en måned siden så så jeg at den var slakk når motoren var igang og den lagde fryktelige lyder! Og selv med så mye slakk så lyste ikke ladelampa hele veien hjem, var av og på... Men hvis du har hat problemer med ladingen så har kanskje batteriet blitt lada ut flere ganger, eller? Da kan det hende det er helt ødelagt og at det skaper problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 De har hvert utladet mange ganger ja : / + at det er et biltema batteri Så sjangsen er kanskje stor for at det er gåent? Jeg og et stort stereoanlegg som trekker en god del strøm. Ikke vet jeg, men jeg kan prøve og bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Kan jo alltids låne batteriet av en kompis og prøvekjøre den med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Målte ladespenningen til 11.52V det er jo litt lite. Indiel ladespenning er vell på 14,4V? Da er det vell børstene som er gåen igjen da? Men kan de bli ødelagt så raskt? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Sjekk sleperingene i dynamoen, det tyder på att de er utslitt/smeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå