engen90 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Tenkte jeg skulle komme med en "liten" update igjen. Kommer litt i rykk og napp detta men men Jeg har vært igang og lakka felger igjen, ikke så fancy som sist, men jeg likte looken (passe harry som vanelig) Utangspunktet, disse hadde jeg forresten til salgs for 300,- da de var skeive. Retta og ferdig lakkert felg Og slik sitter dem på bilen Så har jeg prøvd meg på mer colatull. Denne gangen i diffen. Fant ut at jeg måtte ordne diffbremsen litt før jeg skulle på banekjøring og hadde ikke tid til å vente på ny lamell. Så hadde jeg fått nyss om at man kan kappe til en colaboks og bruke den til og shimse opp litt mer press på lamellen. Cola zero var det eneste vi hadde i kjøleskapet, men fikk duge alikevell Slutäkt lamell, satte denne motsatt vei av det den satt så slitespora skulle treffe litt andeledes og matta over den, men blir nok en ny en i løpet av vinteren. Klart til og skrus sammen igjenn Målte hvor mye moment som skulle til for og dra stikkakslene motsatt vei før og etter. Før var det ca. 40nm og etter ca. 75nm Om det har mest med colashimsinga eller det jeg gjorde med lamellen er ikke så godt og si. Noen som veit ca. hvor mye en sånn diff skal bremse når den er i god stand? Ellers har jeg blitt medlem i denne klubben også Klarte det faen meg når jeg skulle parkere et par minutter på ei taxiparkering og smalt rett inn i fortauskanten. Så har jeg fått prøvd meg på litt banekjøring i sommer og er fornøyd med hvordan bilen oppfører seg, men må ha litt mer gamp. Usikker på om jeg vil bygge rein banebil eller fortsette og ha skilt på den, men det vil tiden vise. Fra e30 meet på våler, takk til oddis for bildet Da jeg har fått litt planer for bilen har jeg også skaffet meg en bruksbil og det er selvfølgelig enda en e30 touring 324td Var og henta den i trondheim for litt over ei uke siden og bilen virker ganske bra egentlig, men har litt som må bli gjort. Noe fiks for eu kontroll. Traversforing, bremser, drivakselmanskett og litt småtterier. Så lekker den litt kjølevæske fra åpne/lukke ventilen til varmeregisteret. Noe rust er det også, men ikke så veldig gærli. Litt sveising må alikevell til. Virker som en veldig bra e30 til å ha rulla 346000 i alle fall og 324td touring har jeg hatt lyst på lenge Et noen bilder fra turen hjem når jeg henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Noe liv her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå