webah Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 endelig tilbakefor å skru ,kjøpte anlegg i dag, ikke no stort, men detskal nå funke! ellers er jeg snart ferdig med spakking av hjulbene bake. så ksal jeg kanskje få glass blåst resten av rusta, ihvertfall det værste. Nå har jeg bare 12dager igjen av militæret, og om alt går som det skal får har jeg kun 8 dager i verksted igjen, så det blir hardt å få bilen ferdig til da ! :/ prioriterer først og fremst, motor og bli ferdig med rusten jeg har begynnt på . usikker på om jeg fårpå senkesett og nye hjul ...
webah Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 i dag fikk jeg lakket den ene hjulbuen og spakklet ferdig den andre, bare å pusse litt ned nå tror jeg! får se.. Lagt høytaler lednigner og byttet høytalere framme! bestillt hjul og purra på en pakke jeg ikke har fått. så nå blir det kanskje bra! må få tak i tennpluggledninger og 20mm spacere, forslag til hvor jeg får spacere?
webah Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 fikk bestillt tenplugg ledninger i dag, håper de kommer fort, purret på dekkene også ,håper de kommer fort som faen, fikk felgene i dag. 10 dager til jeg må ha bilen kjørbarferdig.. i dag fikk jeg senket den bake, og tatt av demperen forran, skal sette resten av senkesettet i morgen. fikk satt inn front høytalerene skikkelig. så når jeg skulle sette inn interiøret igjen var det eler av det sm var vått paga det hadde liget ute :S helvette ! hehe. men får håpe det tørker til i morgen , lakeringa ble ok , litt sig, var ikke jeg som lakka men det får bare være for nå, bedre med det enn med rust; )! leter som en gal etter 20 mm spcere nå!!
webah Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Skrevet Juli 2, 2009 slet med å få av demperen side den er skurdd nedi opphenget eller hva det var... to av beggee demperne forran og tar de med til et verksted i morgen! dreit meg litt ut når det gjelder kjøp av felger, men men ! tenkte det skulle bli billig men ble ganske dyrt med nye dekk og spacere. Men shit happends! får ikke gjort mye med bilen i helga, men skal prøve få lakket skjermen. er også veldig usikker på hvor mye cash jeg har brut på bilen, skal prøve å finne ut av det, ihvertfall ca!
Eksos Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Litt makk om det er lenge siden det var montert ja.. Hva skjer med alle bildenne dine?
webah Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Kjøpte dissa : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=102134&start=0 bildene ble fucka når jeg flytta bmw bildene i et annet album på photobucket! kan se om jeg får fiksa litt ; ) fikk løsnet og bytta dempere i dag, men jeg måtte bruke de gamle gjengene altså det som er på toppen av demperen som skrur den fast fordi de nye ikke passet :s jævli irri egentlig.. men det funker vel! hehe
webah Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 matta skjermen i går og grunna den, tror den blir grei : )
webah Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 fått gjort en del nå! senket den ferdig, lagt inn matta, og halve basetet, plussp luss! MEN, trenger litt hjelp fra erfarne bmw duder ! så jeg slipper å prøve 100 måter å gjøre det på. Hvordan tar jeg av framskjermen ? ser det er skruer motorrommet , men ser og at den er festet i frontplata, må jeg av med hele fangeren for å komme til ? evnt. hvordan får jeg av den ? så lurer jeg også på hvor sigarledningen kommer ut ? eg inner den ikke eter jeg la på matta, og har veldig lite lyst å ta av matta i dørken igjen takker for svar!
Østgaard Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 fått gjort en del nå! senket den ferdig, lagt inn matta, og halve basetet, plussp luss! MEN, trenger litt hjelp fra erfarne bmw duder ! så jeg slipper å prøve 100 måter å gjøre det på. Hvordan tar jeg av framskjermen ? ser det er skruer motorrommet , men ser og at den er festet i frontplata, må jeg av med hele fangeren for å komme til ? evnt. hvordan får jeg av den ? så lurer jeg også på hvor sigarledningen kommer ut ? eg inner den ikke eter jeg la på matta, og har veldig lite lyst å ta av matta i dørken igjen takker for svar! Må ta av front fangeren vertfall. Så må du skru ut alle skruene under panseret og fjerne "tetninga" mellom karosoriet og skjermen. Så har du et par skruer som du når til ved å skru av hjulet eller legge helt over muligens. Slik var det vertfall hos meg, mulig jeg glemte noe også Er vertfall fort gjort
webah Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Skrevet Juli 8, 2009 fikk av fangeren og skjermen ja! lakkert framskjermen nå, ble helt greit,det funker men ikke bra! FETTE plaga med at jeg har kast i noe, rattet vibrere lie mye som før :S fette irriterende: S nye felger, 4 hjuls kontroll , spacere, nye oblter,viberer som faen ! fatter det ikke, eneste er at jeg har "dårlige" sentrerings ringer ,skal prøve å få det nytt, og se om det blir bedre. prøvde også med vinter dekkene, var absolutt bedre men ikke helt bra. (andre sentrerings ringer). det jeg vet er at jeg har litt slakke i indrestyreledd, kan det virkelig ha så mye å si ? hjlu lagerene er fine ... merkelig og fette drit!! noen som har forslag?
webah Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 siste dagen på basen! jobba som f.. lakka ferdig bakskjermen montert anlegg bytta innsugslange Byttet skjerm fremme! MEN , jeg manglet blinklys hull :/ hehe. så skulle jeg orre da, så gikk sikringa hvergang... kjipt! utenblinklys på meg! kjører med vinter dekk til tr.heim for da får jeg byttet sentreringsringer! håper det blir bedre;) !
webah Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 ble helt greit med nye sentreringsringer, nå må jeg prøve å få byttet noen forstillingsdeler, hååper det blit close to perfect da! en ting jeg syns var rart var at etter jeg senket bilen 60/40 så ser det fortsatt ut som at rompa er laverer enn fronten ?? noen ideer om dette?
Eksos Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Det har vell mye med at facelift E30 ble levert med temmelig lave hjulbuer, imotsetning til E30 før facelift Har du bilder av den lakkeringa di kanskje?
webah Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 aah, faen det er kjipt for meg da :/ for dekkene bake er helt "inni" hjulbuene.. jaja! blir vel bedre når jeg får de nederste leppa på !: ) ehm, ja det skal jeg få til, tenkte å prøve å polere den i dag, så kan knipse noen bilder av det! ble litt kant, men mye bedre enn at det fortsetter å ruste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå