Remi320d Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Hei alle sammen, Jeg kjøpte meg møbler for en liten stund siden da jeg skulle flytte, men flyttingen ble ikkeno av så da sitter jeg igjen med litt jeg ikke trenger. Denne stresslessen er utrolig deilig å sitte i og ble kjøpt ny på Møbelringen i Larvik, prisen var 6000kr. Denne stoler selger jeg til førstemann som gir meg ett godt tilbud bilder kommer STRAX! jeg er å treffe på sms på 95471551 eller her på bimmers Har mms bilder om noen ønsker! PS : Trenger noen sofa? ja da har jeg det å. så bare ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 bump, send meg sms for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 cmon somebody =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 send bilde 91648820 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 haha. kjerringa som kasta deg ut og angra etter på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 hehe.. åssen følte du detta gjekk? skulle gjerne hatt meg stressless, men blir litt for langt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå